فرماندار همدان با بیان خبری از افزایش تعداد دانش‌آموزان ترک تحصیل کرده در همدان خواستار ورود آموزش و پرورش با کمک نهادهای دیگر برای برداشتن موانع مادی و فرهنگی این مشکل شد.
کد خبر: ۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶ 19 January 2015

خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی در این زمینه نوشت: علی تعالی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با اشاره به ساماندهی سیستم گرمایشی مدارس همدان اظهار داشت: در سطح شهرستان همدان تمام واحدهای آموزشی مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد هستند.

 

وی با بیان اینکه 10 میلیارد تومان برای استانداردسازی سیستم گرمایشی استان در نظر گرفته شده بیان داشت: با پیش‌بینی نوسازی مدارس 65 درصد از این اعتبار تخصیص پیدا خواهد کرد تا بتوانند طی چهار سال سیستم گرمایشی مدارس استان را استانداردسازی کنند.

 

فرماندار شهرستان همدان عنوان کرد: طی سال‌های گذشته جشن انسداد بی‌سوادی در کشور گرفته شد که آمار خوبی از تعداد باسواد شدن افراد بی‌سواد را نشان می داد.

 

وی خاطرنشان کرد: مشکلی که در حال حاضر در بحث بی‌سوادی بروز کرده آن است که از یک طرف افراد بی‌سواد را به سمت نهضت سوادآموزی جذب می‌کنند اما از طرف دیگر تعداد ترک تحصیل‌کنندگان در دوره ابتدایی رو به افزایش است.

 

به گفته تعالی، برای حل معضل ترک تحصیل دانش‌آموزان دوره ابتدایی باید آموزش و پرورش با کمک نهادهای دیگر وارد شود و موانع مادی و فرهنگی سر راه این مشکل را بردارند.

 

لزوم نظارت بهداشت و اداره استاندارد در بحث کیفیت شیر مدارس

 

وی با اشاره به توزیع شیر در سطح مدارس تصریح کرد: توزیع شیر با کیفیت در بین دانش‌آموزان در مدارس باید با نظارت و دقت بیشتر اداره استاندارد و اداره بهداشت صورت بگیرد.

 

فرماندار همدان گفت: اداره بهداشت باید به صورت متناوب نسبت به بازرسی و آزمایش شیرها وارد شود و از ارائه شیر بی‌کیفیت جلوگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار