دبیر هیئت بدمینتون استان قم با بیان این که هیئت‌های ورزشی قم با مشکل جذب اسپانسر مواجه هستند از تلاش متولی ورزش برای حل مشکلات هیئت‌های ورزشی سخن گفت.
کد خبر: ۳۵۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷ 03 January 2017
به گزارش تابناک قم، مجتبی ساده خو اظهار داشت: واگذاری سالن اختصاصی بدمینتون مرحوم حامد فره‌مند در سال ۹۴ به بخش خصوصی بر اساس ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان بود و اداره کل ورزش و جوانان در آن نقشی نداشت با این حال با پیگیری و مساعدت مدیر کل ورزش و جوانان قم این سالن به آغوش خانواده بدمینتون بازگشت و هیئت بدمینتون این لطف را از یاد نمی‌برد.

وی افزود: برخی از هیئت‌های ورزشی با وجود مشکلات مالی توانسته‌اند اقدامات خوبی در زمینه جذب حامی مالی انجام دهند اما مشکل در این زمینه برای بسیاری از هیئت‌ها به قوت خود باقی است که آن هم با وضعیت اقتصادی کشور نسبت مستقیم دارد و به معنای کم کاری متولی ورزش استان نیست گرچه هیئت‌های ورزشی همچنان با مشکل جذب اسپانسر مواجه هستند.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم گفت: در زمینه اعزام تیم‌های بدمینتون قم به مسابقات کشوری مساعدت لازم از سوی اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته است اما تیم ما در ‌نهایت نتوانست وارد لیگ دسته اول شود البته حضور در لیگ دسته اول نیازمند برنامه ریزی دقیقی است و عمده مشکل ما در سال‌های اخیر موضوع منابع مالی محدود و رغبت نداشتن حامی مالی به سرمایه گذاری در بدمینتون بوده است.

ساده خود بیان داشت: بدمینتون در قم رشته‌ای است که از نظر فضای اختصاصی دچار چالش است به طوری که ما یک سالن اختصاصی در سطح شهری با جمعیت بالای یک میلیون نفر داریم و توسعه زیر ساختی بدمینتون امروز به وضوح قابل احساس است.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر بسیاری از استعدادهایی که به سمت بدمینتون می‌آیند به دلیل گرانی و بهای بالای تمرین و تجهیزات پس از مدتی صحنه را ترک می‌کنند بنابر این کار در بدمینتون و قهرمان پروری با سایر رشته‌های ورزشی تفاوتی اساسی دارد و این مشکلاتی است که ما با آن مواجه هستیم.

دبیر هیئت بدمینتون استان قم گفت: بدمینتون قم در سال ۹۵ در بخش استعدادیابی و پرورش نونهالان و نوجوانان علاقمند گام موثری برداشته است و عملکرد نفرات ما در مسابقات نونهالان کشور برای آینده این رشته در قم امیدبخش است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار