مسوول دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد به تعدد روستاهای اطراف یاسوج و شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مختلف در روستاها می‌تواند در فراگیر شدن و احیای این فریضه الهی موثر باشد.
کد خبر: ۳۵۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴ 02 January 2017
مسوول امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد از استقرار پایگاه امر به معروف و نهی از منکر در همه روستاهای این شهرستان تا سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امشب نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور حدود 20 نفر آقایان و بانوان این حوزه در مسجد امام جواد(ع) خلف آباد یاسوج برگزار شد.

حجت‌الاسلام کمال فتاح‌‍زاده در این نشست با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: باید ضرورت احیا و اجرای این امر الهی به درستی برای مردم تببین شود.

مسوول دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد، سلامت جامعه را مرتبط با احیا و اجرای این امر الهی دانست و افزود: اساس نبوت پیامبران بر اساس همین فریضتین الهی بنا گذاشته شده است.

وی، تزکیه و تهذیب نفس را از مهم‌ترین اهداف انبیا و ائمه(ع) عنوان کرد و بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر نقش مهم و اساسی در تحقق این هدف داشته است.

این مسوول با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر ضامن اجرای دین است، یادآور شد: سلامت فرد و جامعه در گرو اجرا و عمل کردن به این امر الهی است.

فتاح‌زاده در ادامه با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در این حوزه، گفت: تاکنون هشت دوره آموزشی ویژه گروه‌های مختلف در یاسوج برگزار شده است.

مسوول دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد به تعدد روستاهای اطراف یاسوج و شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مختلف در روستاها می‌تواند در فراگیر شدن و احیای این فریضه الهی موثر باشد.

وی از راه‌اندازی و استقرار پایگاه‌های امر به معروف و نهی از منکر در روستاهای بویراحمد خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک ایستگاه‌های امر به معروف و نهی از منکر در را همه مناطق و روستاهای این شهرستان مستقر کنیم به طوریکه تا سال آینده همه روستاها و بخش‌های این شهرستان پایگاه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

این مسوول با عنوان اینکه برخی افراد با واژه امر به معروف و نهی از منکر، اهداف و اثرات آن آشنا نیستند، گفت: توسعه، تبیین و فراگیر کردن این امر مقدس در جامعه و میان همه اقشار مردم از مهم‌ترین اهداف این اقدام است.

فتاح‌زاده، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل مردم بتوانیم گام‌های موثری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش‌های اصیل و اثرگذار اسلامی در جامعه و استان برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار