رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین:
رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: در ۹ ماه گذشته بیش از ۱۷ میلیون کیلوگرم انواع کود شیمیایی در بین روستائیان قزوینی توزیع شده است.
کد خبر: ۳۵۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 01 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، ناطق معین الدین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تامین نهاده های کشاورزی اعلام کرد: در ۹ ماه گذشته ۱۷ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۴۸ کیلوگرم به ارزش ۱۶۶ میلیارد و ۸۳۴ میلیون و ۳۹۷ هزار ریال خریداری شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین در ادامه افزود: در این مدت ۱۷ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۶۷۶ کیلوگرم انواع کود شیمیایی در بین کشاورزان و روستائیان توسط تعاون روستایی و نزدیک ۱۵ هزارتن توسط سایر عوامل توزیع شد.

وی؛ کودهای شیمیایی توزیع شده را اوره، فسفات آمونیوم، سوپرفسفات تریپل، سوپر فسفات ساده، سولفات آمونیوم، سولفات پتاسیم، ماکرو کامل زراعت و پتاسیم عنوان کرد.

معین الدین تصریح کرد: تامین نیازهای معیشتی روستاییان، انجام کارهای اقتصادی و بازرگانی از مهمترین اهداف تشکیل تعاونی های روستایی و کشاورزی است و مهمترین اصل در تعاونی روستایی، خدمات رسانی به قشر محروم روستایی است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از وظایف ذاتی سازمان مرکزی و شرکت‌های تعاونی روستایی که در واقع کشاورزان و روستائیان اعضاء و سهامداران آن هستند، تامین نهاده‌های کشاورزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار