کارشناس مسئول دفتر توانمندسازی و خانواده اداره کل بهزیستی ایلام از حمایت این دستگاه از خانواده های دارای چند قلو خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 01 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛عبدالصباح کارزانی روز یکشنبه اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل جامع حمایت های مالی و اجتماعی بهزیستی کشور برای تامین معیشت خانواده های دارای چند قلو و مادران شیر ده این کودکان، به این خانواده ها کمک هزینه مالی پرداخت می شود.

وی افزود: در این زمینه امسال به 363 خانواده دارای چند قلو اعم از مددجو و غیر مددجو در مجموع بیش از 850 میلیون ریال کمک نقدی از سوی بهزیستی ایلام پرداخت شده است.

کارزانی تاکید کرد: از این تعداد 330 خانواده دارای دو قلو، 32 خانواده سه قلو و یک خانواده دارای چهار قلو بودند که از حمایت مالی بهزیستی برخوردار شده اند.

وی سرانه پرداختی به خانواده های با فرزند دو قلو را یک میلیون و 600 هزار ریال، سه قلو چهار میلیون و 350 هزار ریال و چهار قلو را 6 میلیون و 720 هزار ریال اعلام کرد.

به گفته وی، حمایت از مادران شیرده با فرزندان چند قلو در دستور کار بهزیستی قرار دارد و تا پایان سال جاری نیز این رویه ادامه خواهد داشت.

کارزانی همچنین از پرداخت کمک هزینه تحصیلی به فرزندان خانواده های مددجو با سرپرست زن خبر داد و گفت: در این زمینه 746 دانش آموز مقطع ابتدایی، 273 نفر در مقطع متوسطه اول، 260 نفر در مقطع متوسطه دوم و 79 نفر دانشجو مراکز آموزش عالی دولتی از کمک هزینه تحصیلی به مبلغ 320 میلیون ریال بهره مند شدند./م  
 
                      
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار