مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی در راستای تاکید استاندار مبنی بر رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران، با سرمایه‌گذار و هیئت همراه شرکت ترکیه‌ای تولید کاسه نمد فلزی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 14 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی صبح امروز در راستای تاکید استاندار مبنی بر رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران، با سرمایه‌گذار و هیئت همراه شرکت ترکیه‌ای تولید کاسه نمد فلزی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار را داود غفارپور با سرمایه‌گذار ترک تبار شرکت "آلیاژسازان ندای غرب" ارومیه به منظور طرح و بررسی مشکلات این شرکت انجام داد و در این دیدار اظهار داشت: ایجاد زمینه‌های لازم به منظور توسعه سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران، از مهم‌ترین سیاست‌های کاری مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان است.

وی با تاکید بر رفع مشکلات اشتغال جوانان تاکید کرد و افزود: قطعاً با توسعه سرمایه‌گذاری، ضمن توسعه فضای کسب و کار در استان بسیاری از معضلات اقتصادی از جمله اشتغال جوانان نیز مرتفع خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی با تاکید بر افزایش میزان سرمایه‌گذاری در استان، تصریح کرد: چنانچه امنیت سرمایه‌گذاری، فضای کسب و کار مناسب و بستر قانونی لازم در استان فراهم شود، سرمایه‌گذاران میل و رغبت بیشتری برای فعالیت پیدا خواهند کرد و در نتیجه فرصت اشتغالزایی، تولید و ایجاد ارزش افزوده ناشی از آن می‌تواند به صورت دوطرفه، وضعیت کلی اقتصادی استان را بهبود بخشد.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی بر تلاش جهت کاهش محرومیت و ایجاد اشتغال تاکید کرد و گفت: برنامه و سیاست مهم مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در جهت کاهش محرومیت و ایجاد اشتغال، فراهم کردن زیرساخت‌ها، امکانات لازم و شرایط مناسب جهت افزایش سرمایه‌گذاری‌ها توسط بخش خصوصی و تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاران و مساعدت جهت حل مشکلات فراروی آنان جهت اجرای طرح‌های مناسب و اقتصادی است.

گفتنی است در این جلسه، مشکلات شرکت آلیاژسازان ندای غرب که با سرمایه اولیه نزدیک به یک میلیون دلار و با اشتغال‌زایی مستقیم 23 نفر در سال1385، برای تولید سالانه 200 هزار کاسه نمد فلزی به بهره‌برداری رسیده، در رابطه با ثبت سفارش برخی ماشین‌آلات آنالیز کننده فلزات ذوب شده، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار