مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز با تاکید بر اهمیت بازارچه‌های محلی در زندگی شهروندان، اعلام کرد که احداث بازارچه‌های جدید و توسعه بازارچه‌های محلی جزو اولویت‌های کاری سازمان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳ 14 May 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز، مهدی مهرداد، گفت: بازارچه‌های محلی ایجاد شده توسط سازمان میادین، توانسته‌اند در این مدت، در اقتصاد خانواده‌های تبریزی و وضعیت ترافیکی شهر تاثیرات مثبتی بگذارند. بر این اساس و با توجه به اینکه تبریز به طور مداوم در حال رشد است، نیاز به توسعه این بازارچه هابه عنوان یک ضرورت مطرح است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی مسوولین شهری، تامین مایحتاج اولیه شهروندان با قیمت و کیفیت مناسب است که در عین حال، بحث‌های ترافیکی، اقتصادی، و حتی فرهنگی را نیز نباید از نظر دور داشت. بازارچه‌های محلی یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند در تمامی این موارد جابگو باشد.

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام یافته با مناطق دهگانه شهرداری، در ابتدای امر، در هر منطقه یک بازارچه ایجاد خواهدشد.

وی در مورد برنامه‌های سازمان در زمینه ایجاد بازارهای هفتگی نیز گفت: بازارهای هفتگی، مدت‌های مدیدی است که در تبریز دایر است. اما سازمان قصد دارد با ساماندهی و اعمال نظارت، فعالیت این بازارجه‌ها را گسترش هم بدهد. به همین جهت، هماهنگی‌هایی با مناطق شهرداری صورت گرفته تا در منطقه‌های شرق و غرب تبریز دو بازارچه هفتگی برای برپایی شنبه بازار، دوشنبه بازار و امثال آن ایجاد شود.

مهرداد در مورد مراحل این طرح گفت: این پروژه در مرحله تملک زمین قرار دارد و با اتمام تملک در خرداد ماه، انشالله در نیمه اول سال جاری شاهد بهره برداری از این دو بازارچه خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار