کد خبر: ۳۵۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 31 December 2016

مراسم تکریم و معارفه معاونت پرورشی و تربیت بدنی قدیم و جدید آموزش وپرورش شهرستان دنا برگزار شد .

به گزارش ترم دنا،طی آئینی با حضور کارکنان اداره آموزش و پرورش دنا از خدمات آقایان اشکبوس تمنده معاون سابق و سلیمان خجسته نژاد سرپرست این معاونت تقدیر و آقای غلامرضا پورنوشادی بعنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دنا منصوب شد .

سپهدار مجلسی نژاد،مدیر آموزش وپرورش دنا ضمن تقدیر از معاون و سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی اظهار داشت : حوزه پرورشی و تربیت بدنی یکی از دو رکن اصلی در نظام تعلیم وتربیت است و میطلبد با همت و تلاش مضاعف در این زمینه بهترین شرایط را برای تربیت و تهذیب نفس فرزنذانمان در سطح آموزش وپرورش مهیا نماییم . مجلسی نژاد بیان داشت : آقای پورنوشادی از نیروهای جوان و خدوم حوزه پرورشی و تربیت بدنی است که امید می رود با مشارکت و همدلی و تعامل فکری دیگر کارکنان و بخش ها با ایشان شاهد موفقیت های بیشتری در این عرصه باشیم .

photo_2016-12-31_18-12-12

پورنوشادی معاون جدید پرورشی وتربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان دنا نیز بیان داشت : براساس باور و اعتقاد قلبی که میتوانیم با گسترش فرهنگ قرآن و نماز زمینه تعالی دانش آموزان را فراهم کنیم و مسیر رسیدن به حیات طیبه را هموارنماییم، این مسئولیت را پذیرفتم.

غلامرضا پورنوشادی در ادامه افزود : تعلیم وتربیت فرایندی است که با محور آموزش وپرورش وهمکاری همه نهادهای فرهنگی می تواند شکوفا شده و نتیجه مطلوب داشته باشد و درواقع زیر ساخت آموزش و علم اندوزی فعالیت های پرورشی است و میتوان از حوزه پرورشی به عنوان نگین ،پیشانی و تابلو آموزش وپرورش یاد کرد که در معرفی آموزش وپرورش به جامعه نقش اساسی دارد.

وی گفت : نیاز امروز به فعالیت های پرورشی بیشتر از گذشته احساس می شود ودر مقابل هجوم آسیب های اجتماعی ، سلامت جسم وروح و روان دانش آموزان باید در اولویت قرار گیرد .

انتهای پیام/

photo_2016-12-31_18-11-57 photo_2016-12-31_18-12-09

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار