معاون فرماندار شهرستان بدره گفت : در قالب کارگاه های یک روزه در سطح شهرستان با عنوان باورهای غلط وپیامد های ناشی از مصرف مواد مخدر،آموزش های لازم به خانواده ها ارائه شد.
کد خبر: ۳۵۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 31 December 2016
عبدالرضا یاری به خبرنگار تابناک ایلام گفت : مجموعاتعداد600 نفر از والدین درگرو ههای مختلف  در این کارگاه ها که با همت و مشارکت موسسات اجتماع محورسطح شهرستان برگزار شد حضور یافتند.
 
وی اظهارکرد: آگاهی و تسلط خانواده ها بر رفتار نوجوانان و جوانان و بررسی مداوم گروه های دوستانه و اوقات فراغت آنان می تواند نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد و گرایش فرزندان به مواد مخدر داشته باشد.
 
معاون فرماندار بدره خانواده ها را کانون اصلی پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدردانست وگفت: این کارگاه ها از ابتدای آذرماه  جاری برگزار شده ودر طی برگزاری این دوره های آموزشی سرفصل های آشنایی والدین با انواع مواد مخدر و شناخت بیشتر آنها از پیامد های منفی سوءمصرف مواد مخدرمورد نظر قرارگرفتند.
 
یاری با اشاره به استقبال خوب والدین دراین زمینه  گفت : تعداد8 کارگاه آموزشی با موضوع باورهای غلط و پیامد های ناشی از مصرف مواد مخدروروانگردان ها درسطح شهرستان برگزارشده است.
 
یاری یادآوری کرد :اصول مهم و اولیه در شناخت مواد مخدر گوناگون ، پیامد ها و آثاراولیه جسمی و روحی هرکدام از این مواد بر بدن افرادو راه های ساده برای شناخت های اولیه جزو موارد مهمی بودکه در این کلاس های یکروزه به خانواده ها آموزش داده شدند.
 
معاون فرماندار بدره گفت :اعتیاد یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی است که جامعه با آن مواجه است و می تواند زمینه ساز مسایل بزرگتری در خانواده ها گردد و درمواردی به فروپاشی کانون خانوادگی منجر شودوبه منظور کاهش این آسیب ها دوره ها و فعالیت های گوناگونی از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان صورت می گیرد.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بدره اظهارکرد : با توجه به تغییراتی که در انواع مواد مخدر رخ می دهد و جامعه همواره با مواد مخدر و روانگردان های تازه ای مواجه می شود این آموزش ها می توان جهت آگاهی بخشی به خانواده ها مهم و موثر باشد ./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار