مدیر کل حوزه علمیه خواهرن الزهرای ارومیه اظهار کرد: چطور در يمن هزاران زن و كودك بي دفاع با آزار و اذيت قتل عام مي شوند اما در هيچ رسانه اي اين جنايات بازگو نمي شود و هيچ نهاد حمايتي براي احقاق حق اين بيگناهان وجود ندارد اما چگونه در کوتاهترین زمان این مسئله در صدر اخبار و رسانه های سراسر جهان قرار گرفت.
کد خبر: ۳۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 14 May 2015

راضیه پورحيدر در گفت و گو با خبرنگار تیار گفت: لازم است ملت هوشیار باشند و بدانند که دشمنان اسلام در كمين هستند و براي فضاسازي و ايجاد اغتشاش و ناامني با اين موضوع به میدان آمدند.

وی افزود: ما اعلام مي كنيم كه در كنار خواهران و برادران اهل تسنن هستيم و خواستار پيگيري و مجازات خاطيان از طريق قانون و قوه قضاييه هستيم.

مدیر کل حوزه علمیه خواهرن الزهرای ارومیه اظهار کرد: چطور در يمن هزاران زن و كودك بي دفاع با آزار و اذيت قتل عام مي شوند اما در هيچ رسانه اي اين جنايات بازگو نمي شود و هيچ نهاد حمايتي براي احقاق حق اين بيگناهان وجود ندارد اما چگونه در کوتاهترین زمان این مسئله در صدر اخبار و رسانه های سراسر جهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بطور مسلم ايجاد اغتشاش توسط دشمنان ایران اسلامی صورت گرفته، گفت: آنان سعی می کنند به هر بهانه اي بين اقوام و مذاهب ايجاد اختلاف كنند و مثل همیشه از این فرصت نیز سوء استفاده کردند.

مدیر کل حوزه علمیه خواهران الزهرای ارومیه با بیان اینکه اين گونه رفتارها با شعار سال همخواني ندارد، افزود: در سالی که رهبر معظم انقلاب همه اقوام و مذاهب اعم از شيعه و سني را به همدلي و همزباني سوق داده اين جريانات در مقابل شعار مقام معظم رهبري است.

برخي افراد ناآگاه بستر و فضا را برای جولان دشمنان فراهم نکنند

مریم دهقانی در گفت و گو با خبرنگار این رسانه گفت: این موضوع که مورد توجه دشمنان قرار گرفته و آنان در اين فاصله كوتاه با دامن زدن به موضوع در جهت دست یابی به اهداف شوم خودشان هستند خود جای سوال دارد.

وی با بیان اینکه در چنين حوادثي معمولا دشمن اولین واكنش را نشان مي دهد، افزود: در عين حال كه موضوع ناراحت كننده است باید متذکر شویم که برخي افراد ناآگاه بستر و فضا را برای جولان دشمنان فراهم نکنند.

کارشناس امور برنامه ریزی استانداری اظهار کرد: روباه صفتاني كه در خفا هستند سعی می کنند از اين گونه اتفاقات در راستای نطفه گذاری برای اهداف شوم خودشان استفاده کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره پیشمرگان کرد که با حضور صاحب قلمان كرد در مهاباد برگزار شد، گفت: در ايامي كه مصادف با اولين جشنواره پيشمرگان مبارز كرد در شهري فرهنگي ههمچون مهاباد بود اين موفقيت و وحدت را دشمن برنتابيد و از هر جرياني براي نطفه گذاري توطئه هاي شوم خودش استفاده کرد.

دهقانی تصریح کرد: در ايامي كه صهيونيزم بين الملل و آمريكاي شيطان صفت در صدد تجزيه خاورميانه هستند و در كشورهاي مسلمان دست به جنايات انساني مي زنند فرصت هاي اين چنینی را زمينه بكري بري اهداف خود مي دانند ما نیز باید مراقب باشیم سفره را براي دشمن باز نكنیم.

کارشناس امور برنامه ریزی استانداری افزود: از مراجع قضایی در خواست داريم تا با پیگیری موضوع در رابطه با حفظ شان بانوان ایرانی نهایت تلاش خود را به کار بندند.

دشمن تحمل اتحاد اقوام و مذاهب آذربایجان را ندارد

هاله نوبري در گفت و گو با خبرنگار تیار با بیان اینکه دشمن تحمل اتحاد اقوام و مذاهب آذربایجان را ندارد، گفت: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب به مانند سالهای قبل مردم آذربايجان خود فهيم هستند و نقشه های شوم دشمنان را به خودشان باز می گردانند.

وی با اشاره به امنیت و آزادی که زنان ایران اسلامی دارند، گفت: امنیت و آزادی که در ایران اسلامی حاکم است در هیچ جای دنیا وجود ندارد و رسانه های معاند از این فرصت برای دروغ پردازیهای خود استفاده می کنند.

مسئول امور بانوان آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه دشمن اين قضيه را بهانه اي قرار داده تا بين اتحاد مردم غيور شيعه و سني آذربايجان غربي تفرقه افكني كند، اظهار کرد: مردم فهيم شیعه و سنی آذربایجان غربی هوشيار باشند كه فریب دشمن را نخورند وخودشان به موضوع دامن نزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار