تابناک: استاندار اصفهان گفت: با وجود ظرفیت‌های بالایی که در اتاق بازرگانی استان اصفهان وجود دارد باید هر هفته یک پیشنهاداقتصادی، راهکار و تولید فکر توسط اتاق ارایه شود.
کد خبر: ۳۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 14 May 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، رسول زرگرپور امروز (چهارشنبه) در گردهمایی فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی استان اصفهان ضمن تبریک به اعضای جدید اتاق بازرگانی اظهار کرد: نیازمند مساعدت، همکاری و همفکری با پارلمان محلی بخش خصوصی هستیم.

وی با تقدیر از مدیران قبلی اتاق بازرگانی افزود: کشور مشکلات بسیار زیادی دارد و مردم انتخاب درستی را انجام دادند و دولتی با عنوان تدبیر و امید را انتخاب کردند. دولت تدبیر می‌کنند و با تدبیر خود، امید را در دل مردم روشن می‌کند و با تمام مشکلات موجود، دولت سعی کرد شعارها و قول‌های خود را محقق کند.

استاندار اصفهان به سفر اخیر رییس جمهور به استان اصفهان اشاره و اضافه کرد: رییس جمهور یک موضوع جدیدی را در استان اصفهان برای نخستین بار مطرح کرد که باید میان واحدهای صنعتی که به دلیل شرایط کشور مانند تحریم دچار مشکل شدند با آن واحدهایی که به دلایل شخصی و عملکرد خود باعث یکسری مشکلات شدند، تفاوت قایل شوند.

زرگرپور ادامه داد: حدود سه ماه از سفر رییس جمهور گذشته و هفته قبل هیات دولت، تشکیل کارگروه رفع موانع تولید را تصویب و به استان‌ها ابلاغ کرده است. طبق این موضوع کمیته‌ای به ریاست استاندار تشکیل می‌شود و تک تک واحدهای صنعتی بررسی خواهند شد. اگر جزو گروه نخست بودند، برایشان تسهیلات ارایه خواهد شد، اما اگر جزو دسته دوم قرار بگیرند، به قوه قضاییه ارجاع داده می‌شوند و با آنها برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه 26 واحد صنعتی در بحران قرار دارند و در کارگروه بررسی خواهند شد، اظهار کرد: اگر فعالان اقتصادی و بازرگانی در خصوص این کارگروه پیشنهادی دارند، ارایه دهند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه 15 درصد تولید ناخالص ملی صنعت در استان اصفهان قرار دارد، گفت: اتاق بازرگانی به عنوان مجموعه‌ای با ظرفیت‌های بسیار بالای نیروی انسانی، اقتصادی و ... باید تولید فکر کنند و راه حل، اصلاح قوانین و مقررات ارایه دهند.

زرگرپور تاکید کرد: باید هر هفته یک پیشنهاد، راهکار و تولید فکر از طرف اتاق بازرگانی ارایه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :