«سیدعلیرضا طباطبایی»، رئیس هیأت هندبال استان قم، به پایان دوره ۴ ساله ریاست خود بر هندبال قم رسیده است و باید به زودی دفتر خود در ورزشگاه شهید حیدریان را تحویل رئیس جدید دهد.
کد خبر: ۳۵۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ 28 December 2016
به گزارش تابناک قم، ثبت‌نام برای ریاست هیأت هندبال استان قم در حالی انجام می‌شود که «سیدعلیرضا طباطبایی» رئیس اخیر هیأت هندبال استان قم دیگر نامزد این دوره نمی‌شود و صحبت از سکانداری شخص یا گروه جدیدی در این رشته در قم است. 

در شرایطی که فدراسیون هندبال نیز رئیس ندارد و انتخابات ریاست فدراسیون هندبال نیز مراحل مقدماتی خود را طی می‌کند بعید به نظر می‌رسد هندبال قم تا هفته‌های پایانی سال رئیس جدید خود را بشناسد.

طباطبایی در دوران حضور خود در این سمت، دوران ظهور و سقوط تیم هندبال صبا را به خود دید و نیز پدیدار شدن تیم هدف پویان در هندبال بانوان و صعود به لیگ بر‌تر در دوران وی اتفاق افتاد. 

وی مخالفان و حامیانی دارد که وجود این مخالفان و حامیان بر تعیین رئیس آینده این هیأت ورزشی تأثیرگذار خواهد بود.

طباطبایی در ماه‌های آخر فعالیت خود به عنوان رئیس هیأت هندبال استان قم به صف منتقدان واگذاری مکان‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم به بخش خصوصی پیوست و در آخرین اظهار نظر مستقیم خود انگشت اتهام در مورد وضعیت هندبال قم را به سوی اداره کل ورزش و جوانان قم نشانه رفت و سیاست‌های متولی ورزش در زمینه مکان‌های ورزشی را مانعی بر سر توسعه هندبال قم دانست. 

طباطبایی بار‌ها اعلام کرده بازپس‌گیری سالن ثامن از هیأت هندبال توسط اداره کل ورزش و جوانان سبب بی‌خانمان شدن هندبالیست‌های قمی شده و هندبال قم با مشکل فضای تمرینی مواجه است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار