در مسابقات جهانی تکواندو-روسیه؛
فرزان عاشورزاده نماینده مازندرانی وزن 58 کیلوگرم تیم ملی تکواندو در فینال مسابقات با شکست نماینده بلژیک مدال طلای مسابقات جهانی تکواندو را کسب کرد.
کد خبر: ۳۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۹ 14 May 2015
فرزان عاشورزاده نماینده وزن 58 کیلوگرم تیم ملی تکواندو در فینال مسابقات با شکست نماینده بلژیک مدال طلای مسابقات جهانی تکواندو را کسب کرد.

به گزارش تابناک بیست و دومین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در ورزشگاه تراکتور شهر چلیابیسنک با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روسیه آغاز شد.

فرزان عاشورزاده نماینده وزن 58 کیلوگرم تیم ملی تکواندوی کشورمان با شکست حریفان خود به فینال مسابقات قهرمانی جهان راه یافت و با شکست نماینده بلژیک به مدال طلای مسابقات جهانی دست یافت. این دیدار با نتیجه 8 بر 3 به سود نماینده کشورمان خاتمه یافت.

عاشورزاده، دور نخست با قرعه استراحت رو به رو بود و در ادامه این مسابقات به مصاف "الماز توکتومف" از قرقیزستان رفت و در پایان راند دوم با رقابتی جذاب، دیدنی و یک طرفه با نتیجه 17-3 به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

وی در دومین مسابقه نیز به مصاف "چستر پرالتا" از اکوادور رفت و با نتیجه 14بر6 پیروز شد. وی در ادامه رقابت‌ها با برتری 11 بر یک مقابل "نوتاویی کلومپونگ" از تایلند راهی مرحله یک چهارم شد.

در مرحله یک‌ چهارم نهایی عاشورزاده 9 بر 2 "کارلوس ناوارو" از مکزیک را شکست داد.

وی در نیمه‌ نهایی مسابقات قهرمانی جهان در راند طلایی "پویسف" از روسیه را شکست داد و راهی فینال شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار