رئیس اداره ورزش و جوانان چرداول گفت: 17 هیات ورزشی در چرداول فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 28 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حمیرا نیک‌سرشت امروز  اظهار داشت: این تعداد هیات ورزشی جوانان مستعد در شهرستان چرداول را برای فعالیت‌های ورزشی شناسایی و تربیت می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چرداول گفت: یکهزار و 500 ورزشکار زن و مرد در قالب 17 هیات ورزشی در شهرستان چرداول در رشته‌های مختلف ورزشی اعم از فوتبال و کشتی و والیبال و ... فعالیت می‌کنند.

وی افزود: هفت سالن ورزشی جهت فعالیت این ورزشکاران در این شهرستان چرداول وجود دارد که جوابگوی نیاز تمام ورزشکاران مستعد و حرفه‌ای این شهرستان نبوده که باید در این راستا چاره‌اندیشی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان چرداول اظهار داشت: امکانات ورزشی در شهرستان چرداول کم بوده و نیازمند کمک و مساعدت مسؤولان استانی در این زمینه هستیم که باید لطف خود را افزون کنند.

نیک‌سرشت تصریح کرد: یک سالن استخر و یک زمین فوتبال در شهرستان چرداول وجود دارد که جوابگوی درخواست‌ها و نیازمندی‌ها جوانان شهرستان چرداول در حوزه ورزش نیست.

وی تصریح کرد: فعالیت فیزیکی و ورزشی مناسب از سوی همه سنین می‌تواند تاثیر مهمی در پیش گیری از بروز بیماری‌ها، عوارض آنها و در نهایت مرگ و میر ناشی از آنها داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چرداول اظهار داشت: ورزش‌های گوناگون علاوه بر آن که از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند و نقش پیشگیری را به عهده دارد و همواره در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر واقع می‌شود و یک نقش درمانی را از نظر علم پزشکی برعهده می‌گیرد.

نیک‌سرشت اظهار داشت: ورزش باعث شادی روح و روان خواهد شد و در زندگی روزمره انسان تاثیر دارد./م

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار