این مسؤول، خدمت به بیماران سرطانی را قسمت مهمی از اقدامات شهرداری بیان کرد و یادآور شد: برای مشخص شدن و میزان زمین برای واگذاری به موسسه ملی سرطان نور جهت احداث بیمارسرا باید جلساتی برگزار کنیم.
کد خبر: ۳۵۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷ 27 December 2016
شهردار یاسوج از آمادگی شهرداری برای همکاری با مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این نهاد برای ساخت بیمارسرای سرطان در یاسوج رایزنی لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی جاوید عصر امروز در نشست با اعضای موسسه ملی خیریه سرطان نور و مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سرطان بیماری است که امروزه تقریبا همه‌گیر شده و در حال افزایش است.

شهردار یاسوج، آموزش را یکی از عوامل موثر در کنترل و پیشگیری از این بیماری عنوان کرد و افزود: شهرداری یکی از دستگاه‌های فعال در امر آموزش و فرهنگ‌سازی است.

وی نهادینه شدن برخی فرهنگ‌ها و ارزش‌ها را نیازمند همکاری مسؤولان و دستگاه‌های مختلف دانست و گفت: فرهنگ سلامت نیز یکی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گرفته و نهادینه شود.

این مسؤول با اشاره به نقش موثر شهرداری در توسعه و تبلیغات موارد مهم و مورد نیاز جامعه، یادآور شد: شهرداری آمادگی دارد تا در حوزه سلامت و نهادینه کردن فرهنگ خیری در شهر همکاری لازم را با مجمع خیرین سلامت استان داشته باشد.

جاوید، ساخت بیمارسرا در یاسوج را از درخواست‌های مهم اعضای موسسه ملی خیرین سرطان نور و مجمع خیرین سلامت استان عنوان کرد و بیان داشت: توجه به اسکان بیماران سرطانی از موارد و دغدغه‌های مهم این نهاد نیز است.

شهردار یاسوج خدمت به بیماران سرطانی و فراهم کردن مکانی برای اسکان آنها تا پایان زمان درمان را از موضوعات مهم دانست و گفت: شهرداری یاسوج در زمینه تامین و اهدای زمین برای ساخت این مرکز قول همکاری می‌دهد.

وی، احداث چنین مرکزی را کمک به نجات جان انسان‌ها عنوان کرد و افزود: قسمتی از مالیات و عوارض دریافتی برای رفاه عمومی و خدمت به شهروندان هزینه می‌شود.

این مسؤول، خدمت به بیماران سرطانی را قسمت مهمی از اقدامات شهرداری بیان کرد و یادآور شد: برای مشخص شدن و میزان زمین برای واگذاری به موسسه ملی سرطان نور جهت احداث بیمارسرا باید جلساتی برگزار کنیم.

جاوید از برگزاری جلسات تصمیم‌گیری برای اهدای زمین به این موسسه با حضور مسؤولان مسکن و شهرسازی و منابع طبیعی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در زمینه تبلیغات شهری و برگزاری برنامه‌های آموزشی مرتبط با فرهنگ‌سازی در زمینه مبارزه و پیشگیری از سرطان آمادگی همکاری با مجمع خیرین سلامت را داریم.

وی در پایان یادآور شد: اگر تکلیف زمین مشخص و اهدا شود می‌توان در حوزه صدور پروانه و دیگر موارد مربوط به شهرداری نیز جهت خدمت به این بیماران اقدامات دیگری ارائه داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار