این مدیر ماموریت اصلی خود را برخورد با متخلفین عرصه آب می داند و انطور که خودش می گوید به اندازه جان از آبها مواظبت می کند.
کد خبر: ۳۵۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 27 December 2016
تابناک کهگیلویه و بویراحمد،تاکنون با بیش از ۱۵۰ حلقه چاه غیر مجاز برخورد قانونی نموده و با مدیریت توانمندی که از ۲۰تیرماه تاکنون ارائه داده سبب ابگیری ۵ حوضچه طرح تغذیه مصنوعی دشت کلاچو شده وشادمانی مردمان منطقه را سبب شده است.
صحبت از یعقوب دمساز مدیرجوان اداره منابع آب کهگیلویه هست.
همان مدیری که در هفته های اخیر با فعالیت های شجاعانه اش در حمایت از منابع آب و لزوم تلاش برای حل مشکلات مردم، شکلی دیگر از مدیریت را نشان داد و مورد تشویق همه جناح های سیاسی قرار گرفت.
برهمین اساس با او گفتگویی در زمینه کمبود آب و استفاده بهینه از ان انجام داده ایم که در زیر می خوانید.
مدیر اداره منابع آب کهگیلویه گفت:در راستای طرح تعادل بخشی ابهای زیر زمینی اقدامات خوبی در سال 95 صورت گرفته است که اگر بتوانیم طرح احیا و تعادل بخشی آبهای زیرزمینی را به خوبی اجرا کنیم در آینده به سطح ایستابی خواهیم رسید.
یعقوب دمساز انجام درست این وظیفه را مورد رضایت همگان دانست و اعتقاد دارد هرگونه قصور و کوتاهی در این زمینه مورد عقاب پروردگار خواهد بود.
مدیر منابع آب کهگیلویه تاکید کرد: اگر از متخلفی در عرصه آب گذشت کنیم به نسل امروز و فردا ظلم کرده ایم .
دمساز تصریح نمود:خوشبختانه در سال95 وضعیت دشوار آب را از طریق اصحاب رسانه و جلسه با کشاورزان و ائمه جمعه اطلاع رسانی نمودیم .
وی به هماهنگی با دادگستری شهرستان و جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: در جهت اطلاع مردم در خصوص جلوگیری از کشت های پر مصرف و از جمله هندوانه و یونجه شاهد همکاری خوب دهیاری ها بودیم.
وی اصلاح پروانه چاههای مجاز بر اساس آب قابل برنامه ریزی برای مصارف مختلف، تهیه و نصب کنتور های هوشمند بر روی چاهها ،پر کردن 20 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان های کهگیلویه و چرام که با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی پر و مسلوب المنفعه گردید را از جمله اقدامات برشمرد .
 
دمساز حمایت همه جانبه فرمانداران شهرستانهای کهگیلویه و چرام را در این راستا ستود و گفت با این نوع نگرش در اینده خبرهای خوشی از وضعیت مطلوب آب به گوش می رسد .
این مسئول در پایان خطاب به متخلفان در عرصه آب گفت:چشم هایمان را در همه دشتهای کهگیلویه بزرگ باز کرده ایم و از خوردن آب پرنده ها هم با خبریم و برخورد قاطع اساس کار ماست.
گزارش و عکس:باوند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار