معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از اجرای عملیات روکش آسفالت 160 کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در محورهای ارتباطی استان خبر داد و گفت: این میزان روکش آسفالت باوزن کلی 185 هزار تن امسال انجام شده است.
کد خبر: ۳۴۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 27 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا رضایی روز سه شنبه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات اجرایی 98 کیلومتر آسفالت حفاظتی فوگسیل در راه‌های فرعی، اصلی و روستایی استان انجام شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای بخش نگهداری راه های استان(روکش آسفالت و اجرای عملیات فوگسیل حفاظتی) را بیش از 240 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات سازمان راهداری و محل قیر رایگان تخصیصی به این پروژه ها اختصاص یافته است.

رضایی تعمیر پل‌های راه‌های استان را از دیگر اقدام های این اداره‌ کل در راستای توسعه ایمنی ترددها در محورهای استان اعلام کرد و گفت: در 9 ماهه سال جاری تعداد 22 دستگاه پل بزرگ در راه‌های استان تعریض و تعمیر اساسی شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، اجرای عملیات تکمیلی کنار گذر جنوبی مهران، نصب علائم و خط کشی و اجرای عملیات چهار خطه کردن ورودی شهر مهران و محدود مهدی آباد با نصب نیوجرسی را از دیگر اقدام های این اداره کل در بخش ابنیه فنی و رفع نقاط حادثه خیز استان بوده است.

وی اضافه کرد: در بخش ایمن سازی و علائم و تجهیزات ایمنی در سطح راه های استان بیش از 480 کیلومتر خط کشی، 12 کیلومتر جداسازی راه ها با نصب نیوجرسی و نصب 2 هزار و 300 عدد تابلو و علائم ایمنی جهت رفع کسری علائم راه های حوزه استحفاظی استان نصب شده است.

هم اینک 65 کیلومتر بزرگراه، 630 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام وجود دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار