خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از برگزاری نخستین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 27 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ علی محمد نیاکان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(7 دی)  اظهار کرد: نخستین دوره جایزه کتاب سال استان فرصت مناسبی در راستای معرفی تاره های نشر استان و همچنین شناساندن مولفان و نویسندگان و فرهیختگان ایلامی است.

وی، با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 30 دیماه سال جاری خواهد بود، تصریح کرد: این فعالیت با همکاری موسسه فرهنگی هنری فراسوی فصل پنجم هنر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگکزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، یادآور شد: جایزه کتاب سال استان ایلام به کلیه مولفان و پدیدآورندگان که در سال 94 حداقل در یکی از محورهای حوزه ایلام شناسی، آثار مولفان و پدید آورندگان ایلامی در تمام حوزه ها و آثاری که برای اولین بار در سال 94 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده اند.

محمدنیاکان، یادآور شد: ملاک سال انتشار شناسنامه کتاب خواهد شود  و دبیرخانه در سه گروه تالیف، ترجمه و احیاء متون آثار را می پذیرید و ویراست جدید آثار علمی چنانچه به تشخیص گردآوری 40 درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر کرده باشد، مجدداد قابل بررسی است.

وی، گفت: جایزه سال کتاب ایلام با هدف حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و ناشران متعهد و ارتقای فرهنگ جامعه ی اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی نخستین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام را در سال جاری برگزار می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای شرکت تا پایان دی ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال واقع در ایلام انتهای 24 متری رسالت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال و یا با شمار تلفن 33338510 تماس حاصل نمایند./م
 
شبستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار