به دنبال انتشار تصویر شکار غیر مجاز "یک رأس بز وحشی توسط سه نفر شکارچی" غیرمجاز در فضای مجازی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام اقدام به انتشار توضیحاتی در این خصوص نمودند که عینا بشرح زیر منعکس می گردد.
کد خبر: ۳۴۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 26 December 2016
 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام در خصوص  انتشار تصویر شکار غیر مجاز یک رأس بز وحشی توسط سه نفر شکارچی غیرمجاز در فضای مجازی که باعث ناراحتی و تکدر اذهان عمومی، به ویژه دوستداران محیط زیست گردید توضیحاتی را ارائه نمود.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ "مازیار سلیمان نژاد" در این خصوص اظهار کرد: پس از انتشار تصویر شکار غیر مجاز یک رأس بز وحشی توسط سه نفر شکارچی غیرمجاز در فضای مجازی که باعث ناراحتی و تکدر اذهان عمومی، به ویژه دوستداران محیط زیست گردید. یگان حفاظت محیط زیست ایلام از همان ساعات اولیه انتشار این تصویر، نسبت به پیگیری موضوع اقدام و با توجه به احتمال غیربومی بودن آنها مراتب از طریق استان های دیگر پیگیری گردید.
 

"سلیمان نژاد" افزود: پس از بررسی های صورت گرفته، مشخص شد تصویر مذکور، مربوط به شکار غیرمجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد در سال 94بوده که  از طریق یگان حفاظت استان لرستان، متخلفین شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده اند و ضمن پرداخت ضرر و زیان وارده به محیط زیست، به حبس محکوم گردیده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام خاطرنشان کرد: از افراد فعال در شبکه های اجتماعی تقاضا می گردد در صورت مشاهده هرگونه تصاویر مربوط به شکار و صیدغیرمجاز، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل حفاظت محیط زیست استان اعلام نمایند و با توجه به اینکه ذکر محل دقیق وقوع تخلف، مستلزم انجام تحقیقات و بررسیهای لازم توسط یگان حفاظت محیط زیست می باشد از هرگونه پیش داوری و اظهارنظر در خصوص مکان تخلف خودداری نمایند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار