هدف پویان با کسب رتبه چهارمی به کار خود در نیم‌فصل اول لیگ بر‌تر هندبال بانوان کشور پایان داده است و خود را آماده حضور در دور برگشت می‌کند.
کد خبر: ۳۴۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 26 December 2016
به گزارش تابناک قم، نماینده بنفش ورزش بانوان قم در آخرین دیدار خود در نیم‌فصل در تهران به تأسیسات دریایی باخت اما قرار گرفتن هدف پویان در رتبه چهارم جدول لیگ بر‌تر در پایان نیم‌فصل نتیجه‌ای کاملا منطقی است. 

هدف پویان همانند تیمی است که در کمرکش کیفی تیم‌های هندبال بانوان ایران قرار گرفته است. توان این تیم از نظر مالی، امکانات و در نتیجه نیروی انسانی قابل مقایسه با ۳ تیم بالای جدول یعنی شهید چمران فارس، تأسیسات دریایی تهران و ذوب‌آهن اصفهان نیست و از سوی دیگر آن‌ها به مراتب بهتر از ۳ تیم دیگر لیگ یعنی سپاهان اصفهان، هیأت هندبال استان البرز و شهرداری بم هستند.

پیش‌بینی می‌شود هدف پویان فصل را در همین جایی که در حال حاضر قرار دارد به پایان خواهد برد و تیم چهارم خواهد شد. از سوی دیگر هدف پویان در تلاش است با کسب پیروزی در دور برگشت حداقل در یکی از بازی‌ها برابر تیم‌های اول تا سوم شانس خود را برای سوم شدن در لیگ امتحان کند. 

برای تیمی چون هدف پویان، حضور در جمع ۳ تیم بر‌تر لیگ چیزی در حد و اندازه‌های قهرمانی است و به همین دلیل آن‌ها به بازی مستقیم برابر ذوب‌آهن در اصفهان که رقیب اصلی آن‌ها برای سوم شدن است نگاه ویژه‌ای دارند. 

هدف پویان هنوز هم حسرت باخت به ذوب‌آهن در قم در روز اشتباه عجیب داوری را می‌خورد و می‌خواهد در نصف جهان کار را جبران کند. در این میان چالش بزرگ هدف پویان در نیم‌فصل دوم این است که آن‌ها باید در بیشتر مسابقه‌های آینده مهمان باشند و فقط ۲ بازی در خانه برگزار می‌کنند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار