اعضای تشکل‌های زیست محیطی، گروه کوهنوردی و طبیعت‌گردی سپهر، انجمن دیده‌بان چشمه‌های آناهیتا با رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌زهرا دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۴۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 26 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، اعضای تشکل‌های زیست محیطی‌، گروه کوهنوردی و طبیعت‌گردی سپهر، انجمن دیده‌بان چشمه‌های آناهیتا با احمد زارعی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌زهرا ظهر امروز دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بویین‌زهرا در این دیدار اظهار داشت: امیدوارم همچون گذشته همکاری خوبی بین تشکل‌ها و محیط زیست این شهرستان در زمینه حفظ آب و نگه‌داری از محیط زیست و افزایش فرهنگ زیست محیطی وجود داشته باشد.

احمد زارعی ضمن اشاره به وسعت حوزه اجرایی محیط زیست و کمبود نیروی اجرایی سازمان محیط زیست تصریح کرد: کنترل و جلوگیری از آلودگی‌های خاک، آب و هوا و همچنین حفاظت و حراست از عرصه‌های طبیعی، حیات وحش، فرهنگسازی، هدفمند بودن، برنامه‌ریزی پیش بُرد اهداف، استفاده از ظرفیت سایر ادارات و تجربیات سایر گروه‌های مردم نهاد در چارچوب قانون و مقررات از اهم همکاری‌های متقابل است.

وی ادامه داد: بر همین اساس حراست و حفاظت از محیط زیست در اصل پنجاهم قانون اساسی وظیفه همگانی تلقی شده و در سطح ارگان‌ها هم حمایت‌ها و همکاری مؤثر است.

گفتنی است در پایان گروه کوهنوردی سپهر تابلو صعود به قله دماوند به نام و یاد شهیدان محیط‌بان را به رئیس اداره حفاظت محیط زیست بویین‌زهرا هدیه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار