مدیرامور آب و فاضلاب شهری ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: امسال 10میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح پنج هزار و 700 متر شبکه آب آشامیدنی این شهرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۳۴۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵ 26 December 2016


محمدرضا نارویی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از عمده مشکلات شهروندان ایرانشهری فرسودگی شبکه های آب آشامیدنی است به طوری که حدود 38 درصد آب آشامیدنی سالم هدر می رود.
وی با بیان اینکه 40 درصد از شبکه آب آشامیدنی شهری ایرانشهر فرسوده است، گفت: با اجرای این پروژه مشکل افت فشار آب هزار مشترک در شهر ایرانشهر رفع می شود.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری ایرانشهر گفت: برخی از معابر شهر فاقد شبکه هستند که با اجرای این طرح مشکل ساکنان این محله ها نیز مرتفع می شود.
نارویی با بیان اینکه تا پایان امسال هزار انشعاب آب فرسوده بازسازی و نوسازی می شود، افزود: با اجرای این طرح 5 هزار نفر از جمعیت شهری از آب سالم، با کیفیت و پرفشار بهره مند می شوند.
نارویی تعداد مشترکان آب آشامیدنی شهری ایرانشهر را 32 هزار مشترک ذکر کرد و گفت: مطالبات این مدیریت از مشترکان آب بالغ بر 9 میلیارد ریال است که انتظار می رود شهروندان با پرداخت به موقع هزینه آب مصرفی خود امور آب و فاضلاب شهری را در تکمیل پروژه ها و خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار