با برقراری تماس تلفنی انجام گرفت؛
کد خبر: ۳۴۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 25 December 2016
معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در تماس تلفنی با "محمد باختری" سربازی که در پادگان عجب شیر، سگ گرفتار در سیم خاردار را نجات داده و بعد از آن بر اثر انفجار مین پای خود را از دست داد، جویای حال وی شد و از فداکاری او تشکر کرد.

به گزارش تابناک تبریز، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با این سرباز فداکار ضمن آرزوی بهبود زود هنگام و سلامتی برایش گفت: از زمانی که شنیدم شما این فداکاری را انجام دادید و به شما آسیب وارد شد، بسیار بسیار متاثر شدم.

ابتکار با بیان اینکه از آن لحظه پیگیر موضوع بودم، اظهار کرد: شما فداکاری بزرگی کردید و به طور قطع پیش خدا ماجورید و نام شما همه جا سر زبان هاست، همه از کار بزرگ شما یاد می کنند.

وی افزود: شما برای نجات یک حیوان بی زبان و آسیب دیده رفتید و این طوری آسیب دیدید، انشااله حال تان زودتر خوب شود و ما هم مراحل درمانی شما را پیگیر هستیم.

27 آذر ماه محمد باختر، سربازی که در پادگان عجب شیر خدمت می کند، حین مشاهده سگی گرفتار در سیم خاردار به کمک حیوان شتافت، اما بعد از نجات سگ، بر اثر انفجار مین پای راست خود را از دست داد.

افزودنی است مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی و تعدادی از مدیران نیز از این سرباز فداکار محیط زیست نیز عیادت کردند. /ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار