مدیرکل ورزش وجوانان استان ایلام؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در 9 ماه گذشته37 ورزشکار ایلامی بعنوان برگزیده ملی معرفی شدند، افزود: ورزشکاران ایلامی 84 بار نیز در رشته های مختلف به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۳۴۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ 24 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛بهروز حیدرزاده اظهار کرد: از تعداد784مدال، هفت مدال در مسابقات قهرمانی جهان، 112 مدال در رقابت های بین المللی، 11 مدال در رقابت های قهرمانی آسیا، 234 مدال آسیایی سبکی و 299 مدال در رقابت های ملی و کشوری بدست آمده است.
 
وی با بیان اینکه در این مدت (9 ماه گذشته) 37 ورزشکار ایلامی بعنوان برگزیده ملی معرفی شدند، افزود: ورزشکاران ایلامی 84 بار نیز در رشته های مختلف به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
 
حیدرزاده با اشاره به پروژه های ورزشی نیمه تمام سال 94 در این استان یادآور شد: 18 پروژه نیمه تمام از محل اعتبارات ملی، 14 پروژه نیمه تمام از محل اعتبارات استانی و یک پروژه نیمه تمام نیز از محل اعتبارات شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در دست اقدام است که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسند.
 
وی سپس به بهره برداری 2 استخر سرپوشیده آبدانان و سالن ورزشی ملکشاهی اشاره کرد و گفت: تا پایان سال 95 زمین ورزشی شهدای چوار نیز افتتاح و به بهره برداری می رسد.
 
حیدرزاده در خصوص مشکل اصلی هیات های ورزشی استان نیز خاطر نشان کرد: مشکل اصلی هیات ها نبود اسپانسر و حمایت کننده مالی است که باید با برنامه ریزی در جذب سرمایه گذار و حامی مالی در توسعه و پیشبرد آنها گام بردارند و این اداره نیز در حد توان در رفع مشکلات آنها تلاش می کند./ف
برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار