بحث اخذ مجوز نقشه اصلاحی بدنه طرح بلوار شهید روحانی در دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم مطرح می‌شود.
کد خبر: ۳۴۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 24 December 2016
به گزارش تابناک قم، دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم به ریاست ولی‌الله بیاتی با حضور اعضا ساعت 18 امروز در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار می‌شود.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، علیرضا قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی و دیگر معاونین و مدیران شهری نیز بنا به طرح و لوایح مندرج در دستور کار در این جلسه شرکت خواهند کرد.

مهمان ویژه دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی معاون فرهنگی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم است.

وی در این جلسه گزارشی از اقدامات فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و همچنین وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر ارائه خواهد کرد.

نخستین دستور جلسه دویست و یازدهم شورای شهر، بحث اخذ مجوز نقشه اصلاحی بدنه طرح بلوار شهید روحانی است که از سوی مصطفی سعادت‌طلب رئیس کمیسیون امور زیربنایی و شهرسازی شورا مطرح می‌شود.

اخذ مجوز قرارداد مشارکت در احداث مجتمع خدماتی، رفاهی و تفریحی بوستان غدیر نیز بحث دیگری است که از سوی آتش‌زر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا مطرح خواهد شد.

همچنین در ادامه این جلسه، دستور اخذ مجوز پرداخت چهار میلیارد ریال از محل ماده 16 به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از سوی کمیسیون برنامه و بودجه مطرح و در معرض رای اعضا گذاشته می‌شود.

نامه فرمانداری قم در خصوص مصوبه شماره 9484 مورخ 16 آذرماه امسال مجوز کاهش 30 درصدی عوارض پلاک ثبتی 25/16909/22765 با مالکیت شرکت بنا بتن اراک نیز در این جلسه بررسی خواهد شد.

آخرین دستورجلسه دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم، استفساریه شهرداری در خصوص مصوبه شماره 8533 مورخ 15 آبان‌ماه امسال، موضوع ایجاد انگیزه ساخت و ساز با این مضمون که ضریب 1.4 هتل‌ها و کاربری مسکونی تا پایان سال به 1.2 کاهش یابد، است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار