رئیس فدراسیون بدمینتون:
رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: هدف این فدراسیون از ورزش، توسعه در سطح جامعه و قهرمان‌پروری با اخلاق‌محوری بوده که امید است با دانش روز بتوانیم سطح رشته بدمینتون را در جامعه ارتقا دهیم.
کد خبر: ۳۴۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 24 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا پوریا در مجمع انتخاباتی رئیس هیأت بدمینتون استان قزوین که ظهر امروز در اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد با تبریک به رئیس جدید این هیأت اظهار داشت: با رأی مجدد مجمع انتخاباتی به صدیق سخن‌سنج کار و تلاش مضاعف را می‌طلبد تا بتوان تحولی در این ورزش حاصل شود.

وی گفت: با سابقه خوب و درخشان که از مدیریت سخن‌سنج در این رشته ورزشی وجود دارد، می‌توان امیدوار بود که قزوین در چهار سال آینده به عنوان یکی از قطب‌های قدرتمند رشته بدمینتون در کشور مطرح باشد و با توجه به استعدادهای خوبی که در استان قزوین وجود دارد این برنامه‌ریزی میسر می‌شود.

رئیس فدراسیون بدمینتون عنوان کرد: طی جلسه‌ای که وزیر ورزش در آن حضور داشت، مطرح شد که از ورزشکاران بدمینتون در مسابقات آسیایی انتظار مدال می‌رود که این مهم وظیفه سنگینی را متوجه این ورزش می‌کند.

پوریا افزود: هیأت بدمینتون استان قزوین در راستای برنامه‌های آموزشی و استعداد‌یابی خود اقدامات لازم را انجام داده و برنامه‌های خود را به فدراسیون ابلاغ کند تا این فدراسیون نسبت به برآورده کردن آن‌ها اقدام کند.

وی تشریح کرد: برای کمک به هیأت بدمینتون رئیس هیأت نیازهای این رشته ورزشی را از قبیل توپ، تور، راکت و سایر تجهیزات اعلام کند تا برای رفع کمبودهای هیأت استان قزوین پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

رئیس فدراسیون بدمینتون در پایان گفت: هدف این فدراسیون از ورزش، توسعه در سطح جامعه و قهرمان‌پروری با اخلاق‌محوری بوده که امید است با دانش روز بتوانیم سطح رشته بدمینتون را در جامعه ارتقا دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار