تابناک: اصفهان که در طول تاریخی همیشه جزو بافرهنگ‌ترین مردم بودند امروز به دلیل نداشتن فرهنگ درست در بسیاری از امور از جمله رانندگی صحیح به قول مسئولان حمل و نقل جاده‌ای در سطح کشور جزو پنجمین استان‌های پرتصادف قرار گرفته است و در این حوزه کارت زرد دریافت کرده است.
کد خبر: ۳۴۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 21 December 2016
تابناک اصفهان: اصفهان که در طول تاریخی همیشه جزو بافرهنگ‌ترین مردم بودند امروز به دلیل نداشتن فرهنگ درست در بسیاری از امور از جمله رانندگی صحیح به قول مسئولان حمل و نقل جاده‌ای در سطح کشور جزو پنجمین استان‌های پرتصادف قرار گرفته است و در این حوزه کارت زرد دریافت کرده است.
 
مدیر کل راهداری وحمل و نقل اصفهان با اعلام اینکه صد درصد حمل و نقل در اصفهان خصوصی است، سهم جاده‌ها را در بروز این میزان تصادفات در استان را نسبت به سهم فرهنگ غلط مردم در رانندگی بیشتر ندانست و گفت: شناسایی نقاط پر تصادف و حادثه خیز اصفهان در راستای شناسایی سهم جاده ها در اصفهان است.
 
وی بیان داشت: در حال حاضر 109 نقطه پرتصادف در سطح استان اصفهان شناسایی شده است که 67 نقطه را در مرحله اول در اولویت برای رفع آن قرار دادیم.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان بیان داشت: شناسایی نقاط حادثه خیز اصفهان به معنای این نیست که این 109 نقطه، جاده خراب بوده است بلکه حتی عدم توجه رانندگان به علائم هشداری جاده‌ها باعث حادثه خیز شدن این نقاط شده است.
 
با آغاز فصل زمستان در محورهای مواصلاتی استان اصفهان 100 اکیپ راهداری مستقر شدند که تاکنون هیچ مشکلی در انسداد جاده‌ها نبوده است.
 
در سال 76 به پیشنهاد وزارت راه و ترابری روز 26 آذر به عنوان روز حمل و نقل شناخته شد.
وی افزود: بیش از 98 درصد حمل و نقل کشور از جمله شهرک‌های حمل و نقل، پایانه‌های بار، ناوگان و شرکت‌های حمل و نقل توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صورت می‌پذیرد و در استان اصفهان این حجم از سرمایه‌گذاری در صنعت حمل و نقل به 70 هزار میلیارد تومان رسیده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: رانندگان سربازان گمنام اقتصادی کشور هستند چراکه بیشترین خدمات را برای جابجایی بار و مردم با کمترین چشم‌داشت انجام داده و جان و مال خود را فدای شغل خود می‌کنند که این امر در کمتر شغلی دیده می‌شود.
 
وی اذعان داشت: اکثریت محور‌های استان اصفهان دیروز و امروز با بارش برف همراه بود و کارکنان راهداری در سخت‌ترین شرایط جوی و در برخی مناطق در دمای 20 درجه سانتی‌گراد زیر صفر مشغول به خدمت‌رسانی هستند و این در حالی است که به دلیل کمبود بودجه استانی، حقوق برخی از این تلاش‌گران عقب افتاده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار