مدیر کل ثبت احوال ایلام بر ضرورت ثبت وقایع حیاتی چهارگانه در مهلت قانونی تاکید کردو گفت: هم اکنون بیش از 99/8 درصد وقایع حیاتی استان در مهلت قانونی به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۳۴۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 21 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛  منوچهر تیموری روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار کرد:تمام تلاش ما این است که در 2 سال آینده برای تمامی افراد واجد الشرایط متقاضی کارت ملی هوشمند صادر شود.
 
  در این زمینه و برای تسهیل در امور 30 ایستگاه کاری از طریق اداره پست، ثبت احوال و دفاتر پیشخوان برای ارائه خدمات به مردم استان ایلام فراهم شده است که امکان درخواست و ثبت نام پذیرش روزانه بیش از 2 هزار نفر را دارند.


مدیر کل ثبت احوال ایلام یادآور شد:نزدیک به 450 هزار نفر از جمعیت استان، افراد بالای 15 سال هستند که با این احتساب تاکنون 27 درصد این افراد کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند.تیموری گفت: با صدور کارت هوشمند ملی دیگر هیچ شخصی دارای 2 هویت نخواهد بود چرا که اثر انگشت و امضای شخص بر روی این کارت تعبیه می شود و امکان جعلی وجود ندارد.
 
وی به صدور شناسنامه مکانیزه در استان نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 35 هزار جلد شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال صادر و تحویل شده است./م
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار