معاون فرماندار دهلران بر ضرورت تامین سوخت مورد نیاز مردم با توجه به فرا رسیدن فصل سرما تاکید کرد و افزود: جایگاه های عرضه نفت سفید در شهرها، بخش ها و روستاها نسبت به ذخیره سازی سوخت مورد نیاز مردم و توزیع به موقع آن اقدام کنند.
کد خبر: ۳۴۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 20 December 2016

به گزارش تابناک ایلام؛علی مجلسی در نشست کمیته سوخت این شهرستان اظهار کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 262 هزار لیتر افزایش داشته است.

معاون فرماندار دهلران با اشاره به فصل برداشت ذرت در شهرستان و سطح زیر کشت این محصول تاکید کرد: تامین سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی فعال در برداشت محصول از دیگر موضوعاتی است که باید به دقت انجام شود.


مجلسی با اشاره به مشکلات جایگاه سوخت سی ان جی دهلران هم گفت: رفع نقص فنی این جایگاه برای تسریع در ارائه خدمات به مردم باید بسرعت انجام شود و شاهد از سرگیری فعالیت آن به رانندگان وسایل نقلیه باشیم.


وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و نیاز مدارس به سوخت هم اضافه کرد: تامین سوخت مورد نیاز مدارس از طریق آموزش و پرورش باید در دستور کار قرار گیرد تا سوخت مدارس به موقع تامین شود.


رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی ناحیه دهلران نیز در این نشست گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 17 میلیون و 226 هزار و 500 لیتر بنزین در جایگاه های عرضه مصرف شده که در مقایسه با مشابه سال گذشته از رشد یک میلیون و 260هزار لیتری برخوردار است.


علی محمدی از مصرف 29 میلیون و 331هزار لیتر نفت و گاز در 9 ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: در این مدت همچنین مصرف نفت و کوره یک میلیون و 716 هزار لیتر بوده است.


وی با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای تامین سوخت مورد نیاز شهرستان با توجه به فصل سرما افزود: در این خصوص مشکلی وجود ندارد./ف

برچسب ها: تابناک ایلام ، نفت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار