مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: پیمانکاران ۱۷۰ میلیارد تومان از سازمان مطالبه دارند.
کد خبر: ۳۴۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 20 December 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: علیرضا سیاهپور در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری فارس گفت: زمستان امسال 73 اکیپ راهداری و 123 گشت راهداری برای ارائه خدمت رسانی در جاده‌های فارس مستقر می‌شوند.
سیاهپور با اشاره به اینکه 5 هزار و 500 کیلومتر از راه‌های استان در مواقع بارش برف نیازمند عملیات برف‌روبی است،افزود: در طرح زمستانی راهداری استان از451 انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین استفاده می شود.
وی بیان کرد: اکیپ‌های راهداری در 64 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار مستقر می‌شوند و تدابیر لازم برای اسکان اضطراری مسافران جاده‌ها صورت گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس تصریح کرد: موضوع ارتقاء ایمنی راه‌ها و جاده‌ها، هموار کردن یک هزار و 790 کیلومتر از راه‌ها، نصب 28 هزار تابلو اخطاری و انتظامی، خط کشی 9 هزار کیلومتر از  راه‌ها و افزایش دوربین‌ نظارت جاده‌ای از 12 به 17 عدد از اقدامات انجام شده  این سازمان است.
وی اضافه کرد: تا پایان امسال با  اضافه شدن 76 سامانه ثبت تخلف و کنترل سرعت تعداد دوربین‌های نظارتی به 140 عدد افزایش می‌یابد که این دوربین‌ها 45 درصد محورهای استان فارس را زیرپوشش قرار می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار