سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان آباده در خصوص عرضه و کشتار مرغ زنده اظهار داشت: فروش و کشتار مرغ زنده ممنوع و غیر قانونی است و با متخلفین در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 20 December 2016
دکتر علیرضا فرخی تاکید کرد: البته کشتار و عرضه مرغ زنده در شهرستان آباده به ندرت در شهرهای اطراف انجام می‌شود و بازرسان دامپزشکی شهرستان با جدیت پیگیر اینگونه موارد هستند.
دکتر علیرضا فرخی در همین رابطه گفت  :در راستای مقابله با عرضه غیر بهداشتی مرغ زنده و به منظور حفظ و حراست از سلامت سبد غذایی مردم بازرسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی شهرستان در طی بازدیدهای انجام شده فردی که اقدام به نگهداری و فروش مرغ زنده خارج از ضوابط بهداشتی میکرد به دادگستری شهرستان معرفی شد و با توجه به شواهد و قرائن موجود و گزارش بازرسین بهداشتی دامپزشکی شهرستان و به استناد ماده 688 قانون مجازات های اسلامی نامبرده به سه ماه حبس تعزیزی و تبدیل آن به سه میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد .
سرپرست اداره دامپزشکی اباده از شهروندان خواست از خرید مرغ زنده به طور جد خودداری کنند و از مرغ های بسته بندی شده که تحت نظارت شرعی و بهداشتی بازرسان بهداشتی تهیه و دارای تاریخ تولید و تاریخ انقضا می باشند خریداری و مصرف کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار