با کسب اکثریت آرا؛
سردار کاظم مجتبایی با کسب اکثریت آرا در ریاست هیئت ورزشی سه گانه استان قم ابقا شد.
کد خبر: ۳۴۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 19 December 2016
به گزارش تابناک قم، مجمع انتخابات هیئت ورزشی سه گانه استان قم صبح دوشنبه برگزار شد و رئیس این هیئت ورزشی به مدت ۴ سال سکان هدایت این رشته ورزشی را بر عهده گرفت.

سردار کاظم مجتبایی، فرمانده انتظامی استان قم رئیس قبلی هیئت ورزشی سه گانه استان قم بود که به عنوان تنها نامزد ریاست در دوره جدید در مجمع انتخاباتی حضور داشت و با کسب ۱۲ رأی از مجموع ۱۳ رأی موجود بار دیگر رئیس این هیئت ورزشی شد.

سردار محمد صبور رئیس فدراسیون ورزش سه گانه در این مراسم به عنوان رئیس مجمع حضور داشت و بر تلاش بیشتر در قم برای آگاهی عمومی درباره رشته سه گانه تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد رشته سه گانه در قم در بعد همگانی و قهرمانی گام‌های بلندتری بردارد.

زهرا اسدی نایب رئیس هیئت سه گانه استان قم، جلال سعادتمند نماینده توابع، ناصر نظری و علی صالح به عنوان نماینده توابع، ابوالفضل شمس نماینده آموزش و پرورش، کاظم برغمدی نماینده مربیان، محمد کاظم حججی نماینده داوران، مهدی زارعی، حسین کاوندی و سهیلا مولایی به عنوان نماینده ورزشکاران به همراه حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و سردار محمد صبور رئیس فدراسیون سه گانه اعضای این مجمع انتخاباتی بودند.

مجتبایی در این نشست با بیان توضیحاتی درباره برنامه‌های آتی هیئت ورزشی سه گانه بر لزوم حضور بخش خصوصی در عرصه ورزش و توجه و تبلیغات در مورد رشته‌های کمتر شناخته شده تأکید کرد.

حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز با تأکید بر لزوم فعالیت بیشتر ورزش سه گانه در بخش بانوان از نایب رئیس این هیئت خواست برنامه‌هایی ویژه برای ورود بانوان به رشته سه گانه تدوین کند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار