فرمانده انتظامي مينودشت خبر داد:
فرمانده انتظامي مينودشت از دستگيري سارقي که اقدام به 34 فقره سرقت در شهرستان‌هاي شرق استان کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 19 December 2016
 فرمانده انتظامي مينودشت از دستگيري سارقي که اقدام به 34 فقره سرقت در شهرستان‌هاي شرق استان کرده بود خبر داد.

سرهنگ " داود حسيني" گفت: رسيدگي به اين پرونده از طريق گزارش منابع مردمي به پليس 110 شهرستان برقرار شد که آنها را از وجود سارق نقابدار که با استفاده از يک دستگاه موتورسيکلت در يکي از محله‌هاي شهرستان مينودشت در حال تردد بود با خبر ساخت.

سرهنگ حسيني ادامه داد: در پي کسب اين خبر، بلافاصله تيمي ويژه از ماموران يگان امداد با اخذ تجهيزات لازم در محل حاضر شده و سارق نقابدار را که به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد بود مورد تعقيب و گريز قرار دادند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت:در اين تعقيب و گريز ، سارق که با سلاح شکاري خود قصد حمله به ماموران را داشت با عکس العمل سريع نيروهاي پليس به نيت خود نرسيد.

وي تصريح کرد: طي اين عمليات دو دستگاه موتورسيکلت مسروقه که از شهرستان علي آباد کتول و گنبد کاووس به سرقت رفته بود به همراه يک قبضه اسلحه شکاري، يک قيچي مخصوص بريدن قفل فرمان و يک عدد انبر قفلي کشف شد.

فرمانده انتظامي مينودشت افزود: متهم در بازجويي هاي انجام شده ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما در برابر مستندات پليس لب به اعتراف گشود و به 34 فقره سرقت با همکاري يک مالخر در ديگر شهرستان‌هاي استان اعتراف کرد.

سرهنگ حسيني خاطرنشان کرد: با اطلاعات به دست آمده، ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با فعال سازي منابع خبري مالخر را به همراه 6 دستگاه موتورسيکلت مسروقه دستگير کردند.

فرمانده انتظامي مينودشت در پايان ضمن تقدير از تعامل مثبت و سازنده شهروندان و تماس به موقع با پليس 110 گفت: تحقيقات جهت ديگر سرقت‌هاي احتمالي توسط اعضاي اين باند همچنان ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار