مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان افزود: به دلیل تخریب و نوسازی دو مدرسه راهنمایی و ابتدایی در جنب آموزشگاه شهیده "نوشین امیدی" که قرار است به ‌صورت مدرسه 15 کلاسه توسط خیر نهاوندی و با اعتبار ساخت بیش از 3 میلیارد تومان احداث شود.
کد خبر: ۳۴۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 16 December 2016
مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان گفت: پس از نصب سیستم گرمایشی و وصل انشعاب گاز مدرسه ۱۴ کلاسه مقطع ابتدایی شهیده "نوشین امیدی" نهاوند افتتاح می‌شود.

فرزاد تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نهاوند اظهار داشت: مدرسه 14 کلاسه ابتدایی دخترانه شهیده "نوشین امیدی" که چند سال است کار ساخت آن ادامه دارد به دلیل کمبود اعتبارات مراحل ساخت آن مدتی به‌کندی پیش رفت ولی به ‌زودی و در هفته آینده پس از نصب انشعاب گاز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: بیش از 60 درصد مدارس و کلاس‌های درسی در سطح استان همدان مجهز به سیستم‌های گرمایشی شوفاژ و موتورخانه هستند و حدود 40 درصد باقی‌مانده نیز به‌گونه‌ای است که 30 درصد به بخاری‌های استاندارد گازی و کمتر از 10 درصد به بخاری‌های استاندارد نفتی مجهز شده‌اند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان افزود: به دلیل تخریب و نوسازی دو مدرسه راهنمایی و ابتدایی در جنب آموزشگاه شهیده "نوشین امیدی" که قرار است به ‌صورت مدرسه 15 کلاسه توسط خیر نهاوندی و با اعتبار ساخت بیش از 3 میلیارد تومان احداث شود.

وی افزود: تا زمان احداث این مدارس خیرساز دانش‌آموزان آن پس از افتتاح مدرسه "نوشین امیدی" به این مدرسه نقل‌ مکان می‌کنند تا وقتی ‌که مدارس خودشان توسط حاج حمیدی خیر نهاوندی در مدت دو سال افتتاح شود.

تیموری اظهار داشت: مجتمع آموزشی که توسط خیر نهاوندی عملیات اجرایی آن شروع ‌شده است به مساحت دو هزار و 930 مترمربع در سه ‌طبقه و با هزینه‌ای بیش از 3 میلیارد تومان احداث می‌شود که دارای 15 کلاس درس است.

وی بیان کرد: همزمان با هفته دولت امسال 18 پروژه از سوی نوسازی مدارس با اعتبار 16.7 میلیارد تومان در استان کلنگ‌زنی شد و 30 پروژه نیز با 13 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید همچنین 9 پروژه نیز به مناسبت بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان افزود: قرار بود در اول مهرماه مدرسه 14 کلاسه شهیده "نوشین امیدی" در نهاوند به بهره‌برداری برسد که به دلیل کمبود اعتبارات و تجهیز نشدن کامل آن تا کنون به طول انجامید که کار نصب موتورخانه و محوطه‌سازی آن سبب دیر افتتاح شدن این مدرسه شد.

وی به استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس استان همدان اشاره کرد و افزود: تاکنون استانداردسازی سیستم گرمایشی نزدیک به 2000 کلاس درس انجام و نزدیک به 70 هزار مترمربع حیاط مدارس آسفالت شده است.

تیموری گفت: مشکل سیستم گرمایشی مدرسه روستای وراینه بخش مرکزی نهاوند که مشکل داشت با مساعدت این اداره کل و مسئولان شهرستانی برطرف شد همچنین مدرسه ابتدایی روستای تکه در همین بخش که مشکل سیستم گرمایشی و دیوارکشی حیاط مدرسه داشت برطرف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار