معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم از انتقال بيش از ۴۰۰ وانت‌بار متخلف به پاركينگ خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 15 December 2016
به گزارش تابناک قم، سامع با بيان اينكه سد معبر در شهر، جلوه و منظر عمومي را خدشه دار كرده و ظاهر نامناسبي را براي شهر ايجاد مي كند،گفت: شهرداري با اجراي برنامه ويژه در راستاي ساماندهي وانت بارها و جمع آوري وانت بارهاي متخلف گام برداشته است.

معاون شهردار قم از اخطار به بيش از ۳ هزار وانت‌بار متخلف در سطح شهر خبر داد و گفت: وانت بارهايي كه به جز موارد مشخص شده و ساعت هايي كه اعلام شده است اقدام به حضور در معابر و سد معبر مي كنند، جمع آوري شده و به پاركينگ منتقل مي شوند.

سامع انتقال بيش از ۴۰۰ خودروي متخلف به پاركينگ را مورد توجه قرار داد و گفت: بيشتر اين دستفروشان و وانت‌بارها از روستاها و شهرهاي اطراف به قم مي‌آيند، تعدادي از آن‌ها هم به صورت گروهي كار مي‌كنند تا در صورت مواجهه با مأموران شهرداري درگيري دسته‌جمعي ايجاد كنند.

وي با بيان اين‌كه براي ساماندهي دستفروشان و وانت‌بارها، شهرداري احكام لازم را از دستگاه قضايي دريافت مي‌كند، اظهار كرد: در حال حاضر طرح برخورد با وانت‌بارها در هسته مركزي شهر آغاز شده تا محل جديدي براي تجمع آن‌ها ايجاد ‌كنند.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم با تاكيد بر اينكه برنامه ويژه شهرداري براي ساماندهي وانت بارها از اوايل امسال با هماهنگي دستگاه قضايي و انتظامي آغاز شده است، خاطرنشان كرد: خوشبختانه در حال حاضر شرايط خوبي در اين خصوص در هسته مركزي شهر حاكم شده و سعي داريم اين فضا را به مناطق ديگر شهر نيز انتقال داده و از اين پس شاهد سد معبر در سطح شهر نباشيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار