بارش برف که از بامداد امروز شهرستان روانسر را سفید پوش کرده موجب خوشحالی مردم بخصوص کشاورزان و باغداران منطقه شده است.
کد خبر: ۳۴۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 15 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،رییس اداره هواشناسی روانسر روز پنجشنبه گفت: ارتفاع برف در ارتفاعات بخش شاهو به هفت سانتیمتر رسیده است 
صابر محمدی، با بیان اینکه با ورود این سامانه شش میلیمتر بارندگی ثبت و گزارش شده افزود: میزان بارش نزولات آسمانی از ابتدای مهر ماه تاکنون به 29 میلیمتر رسیده که نسبت به سال گذشته کاهش 80 درصدی را نشان می دهد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای روانسر نیز پیش تر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود: 38 نفر از عوامل راهداری این شهرستان با 21 دستگاه ماشین آلات راهداری و برفروبی در 412 کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی این شهرستان به انجام وظیفه می پردازند.
امجد افسری، از ذخیره سازی یک هزار و 250 تن ماسه و نمک در شهرستان روانسر خبر داد و گفت: این مقدار ماسه و نمک در راهدارخانه پلنگانه و داخل شهر روانسر ذخیره سازی شده که در مواقع ضروری از آن استفاده می شود. 
وی با اشاره به اینکه تاکنون در محورهای مواصلاتی روانسرهیچ گونه گره ترافیکی ایجاد نشده تاکید کرد: از رانندگان می خواهیم ضمن احتیاط کامل و همراه داشتن زنجیر چرخ، حد فاصل طولی خود را با خودروهای جلویی رعایت و از سرعت غیرمجاز پرهیز کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار