نماینده ولی فقیه در استان؛
امام جمعه ایلام گفت: یکی از مهمترین اقدام ها در حفظ اتحاد بین مسلمانان، تدبیر امام راحل در نامگذاری هفته وحدت است، هفته ای که ولادت پیامبر اکرم (ص) را هم به روایت اهل تسنن (12 ربیع الاول) و هم به روایت اهل تشیع (17 ربیع الاول) در خود جای داده است.
کد خبر: ۳۴۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 14 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی روز چهارشنبه به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: بدون تردید موفقیت‌های نظام و مردم در عرصه‌های مختلف و ناکام شدن توطئه‌های دشمنان و اقدامات براندازانه آنها در سایه وحدت و انسجام و اتحاد بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان حربه های زیادی را برای ایجاد اختلاف و در هم شکستن انسجام در صفوف مسلمانان در جای جای جهان بکار گرفته است، تاکید کرد: این حربه های دشمنان شکست خورده است و آنان همواره نا امیدتر از گذشته به اتاق های فکر خود عقب نشینی کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مسلمانان برای حفظ سنگر خود در مقابل دشمنان باید اتحاد و انسجام بین خودشان با محوریت ولی فقیه و امام و رهبری را روز به روز افزایش دهند تا بتوانند در مقابل نظام سلطه، ارتجاع عرب و مزدوران منطقه ای آنها، جبهه کفر و ایادی وهابی، داعشی، طالبانی و دیگر گروه های افراطی پیروز شوند.


امام جمعه ایلام ادامه داد: مرجع قانونی و محور اصلی وحدت و همبستگی امت اسلامی سیره رسول اکرم (ص) است که برای حل اختلاف‌های مسلمانان تنها مرجع است.

حجت الاسلام لطفی یادآور شد: امروز ملت عزیز ایران به ویژه خواص جامعه و مسئولان نظام بیش از هر چیز دیگر نیازمند وحدت هستند و تفرقه و تنش بین مسئولان و مردم هدف دشمنان است و آنها تمام توان خود را در ایجاد تفرقه بین مسئولان نظام و مردم متمرکز کرده‌اند.

وی تاکید کرد: دستیابی به اهداف بلند گفتمان انقلاب اسلامی در سایه وحدت محقق می شود و بدون مشارکت آحاد مردم دستیابی به این مهم غیر ممکن است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار