فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش یک میلیارد ریال در منطقه شیدای شهرستان بن در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 12 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در پی کسب گزارشی مبنی بر اینکه سه هزار مترمربع از اراضی ملی این منطقه به تصرف فردی از اهالی روستای یانچشمه شهرستان بن درآمده است، اقدامات لازم در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی و دعوت از کارشناسان متخصص برای بازدید از محل و جانمایی نقشه و پلاک زمین، مشخص شد که قطعه زمین تصرفی جزو اراضی ملی است.
غلامزاده افزود: پس از اثبات تصرف عدوانی، متهم دستگیر و برابر دلایل و مدارک کارشناسی به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.
شهرک گردشگری شیدا به وسعت 2 هزار هکتار در شهرستان بِن و در حاشیه رودخانه زاینده رود واقع است.
منطقه شیدا از مناطق نمونه گردشگری و حفاظت شده با پتانسیل طبیعی و وجود حیات وحش به خصوص کل، بز، قوچ و میش است و در تاریخ های 21 مهرماه 75 و 15مهرماه سال 80 به عنوان منطقه شکار ممنوع اعلام شد و در لیست مناطق چهارگانه کشور ثبت شد.
منطقه شیدا با مساحت 23هزار و 832 هکتار در استان چهارمحال و بختیاری و قسمتی از آن در استان اصفهان قرار دارد که فاصله آن تا مرکز استان 27 کیلومتر و نزدیکترین شهر به آن شهر بن است.
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری همچنین از توقیف انواع کالای قاچاق در محور یاسوج – لردگان در این استان خبر داد و گفت: در بازرسی از این خودرو هفت هزار ثوپ پوشاک، هفت هزار قلم لوازم آرایشی، یکهزار و 920 عدد باطری خودرو، یکهزار و 480 جفت دستکش، یکهزار دستگاه مسواک برقی، 204 دستگاه گوشی تلفن بی سیم رو میزی فاقد مدارک گمرکی به ارزش پنج میلیارد ریال کشف و 2 نفر نیز در این ارتباط دستگیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار