رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت:بر اساس تبصره 20 قانون بودجه سال 95 مقرر شد به مالکان وسایل نقلیه تا پایان آذر ماه سال 95 فرصت داده شد نسبت به پرداخت اصل جرائم معوق رانندگی خود تا پایان سال گذشته اقدام کنند.
کد خبر: ۳۴۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 12 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ نورالله خادم روز دوشنبه  اظهار کرد:از رانندگانی که تاکنون برای پرداخت جریمه های معوق رانندگی خود اقدام نکرده اند، خواست در فرصت باقی مانده (پایان آذر) برای استفاده از بخشش جرایم دیرکرد استفاده کنند.


وی افزود: مالکان وسایل نقلیه تا پایان آذر ماه سال 95 اگر جرائم معوق رانندگی خود را پرداخت کنند می‌توانند از این بخشش دیرکرد جرایم برخوردار شده و به جای پرداخت جریمه 2 برابری، فقط اصل مبلغ را بپردازند.

سرهنگ خادم از عموم رانندگان و مالکان وسایل نقلیه خواست در فرصت کوتاه باقی مانده (هشت روز) با مراجعه به مراکز پلیس + 10 نسبت به پرداخت اصل جریمه ها اقدام کنند در غیر این صورت پس از پایان مهلت تعیین شده می بایست مبلغ جریمه خود را 2 برابر پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهور استان ایلام یادآور شد: این طرح (بخش دیرکرد جرایم) شامل تمامی جرائم رانندگی همچون الصاقی، تسلیمی و حتی جرائم ثبت شده توسط دوربین ها می شود.

وی تاکید کرد: میزان استقبال مردم از طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی در این استان بسیار خوب بوده و روزانه تعداد زیادی از رانندگان با مراجعه به مراکز پلیس + 10 خواستار استفاده از این تبصره قانونی هستند و جریمه های معوق خود را پرداخت می کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار