رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم از کشف حدود 100 کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد. رئیس پلیس راه استان نیز با اشاره به اجرای طرح زمستانه از جریمه 300 هزار ریالی خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی خبر داد.
کد خبر: ۳۴۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 12 December 2016
به گزارش تابناک قم، رئیس پلیس راه استان قم اظهار کرد: طرح زمستانه پلیس در محورهای این استان از 17 آذر ماه تا 20 اسفند ماه اجرا می‌شود.

اردشیر جمشیدی‌راد گفت: پلیس راه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی و جمعیت هلال احمر در این رزمایش خیل هستند.

وی عنوان کرد: طرح زمستانه به صورت شبانه روزی در سه محور استان قم شامل محور راهجرد بعد از سلفچگان به سمت اراک، آزاد راه قم تهران و گردنه نعل بندان در جاده قدیم قم تهران اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه استان قم اظهار کرد: کمک رسانی به مردم، کمک به در راه ماندگان و رسیدگی فوری به مصدومان از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه پلیس نقش اصلی را در اجرای طرح زمستانه بر عهده دارد، افزود: تمام رانندگان از 17 آذر ماه موظفند تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند و در غیر این صورت مبلغ 30 هزار تومان جریمه می‌شوند.

کشف 100 کیلوگرم تریاک 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم نیز اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان قصد دارند مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی به تهران منتقل کرده و از حوزه استحفاظی استان قم عبور کنند.

غلام عباس بلفکه گفت: بلافاصله با هماهنگی قضایی انجام شده چهار اکیپ عملیاتی به محل‌های مورد نظر در محورهای مواصلاتی استان قم اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با تداوم اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه خودرو پیکان وانت و یک دستگاه خودرو پراید را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: در ادامه هر دو خودرو به همراه متهمان برای بررسی به مقر پلیس منتقل شده و سرانجام پس از بازرسی از خودرو پیکان وانت حدود 100کیلوگرم تریاک در قالب 10 بسته و در بازرسی به‌عمل آمده از داخل خودروی پراید نیز آلات و ادوات استعمال مواد مخدر شیشه و تریاک کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط سه نفر دستگیر شده ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
قیمت وانت پیکان و پراید میره بالا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار