معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: امید است با تدابیر مسؤولان با تسهیل در دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از این پس شاهد در صف ماندن زوجین برای دریافت این تسهیلات نباشیم.
کد خبر: ۳۴۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 11 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیدسعید شاهرخی در ستاد ساماندهی جوانان استان قزوین که امشب در سالن جلسات باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ستاد ساماندهی جوانان این استان یکی از مهم‌ترین ستادهای استانی است که دستور جلسات آن باید با جدیت تمام پیگیری شود.

وی افزود: قطع به یقین هر اندازه موضوعات مرتبط با جوانان را جدی‌تر گرفته و با دقت بیشتری پیگیری کنیم به همان اندازه در توسعه و تعالی استان قزوین موفق عمل کرده‌ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه مهم‌ترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرمایه اجتماعی آن است، اضافه کرد: جوانان هم پرتوان‌‎ترین عناصر سرمایه اجتماعی این نظام برآمده از خون شهدا به شمار می‌روند بنابراین باید بستری فراهم شود که بتوان از این سرمایه‌های عظیم اجتماعی به نحو مطلوب استفاده کرد.

شاهرخی ضمن تأکید بر لزوم توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان قزوین نسبت به موضوعات مرتبط با حوزه جوانان عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی این استان باید توجه بیشتری نسبت به موضوعات مرتبط با جوانان داشته و برای رفع مشکلات این حوزه تلاش مضاعف کنند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان متولی اصلی رسیدگی به مسائل حوزه جوانان است اما نباید اینطور تصور شود که سایر دستگاه‌های اجرایی در این حوزه مسؤولیتی ندارند بلکه تمام دستگاه‌ها باید به سهم خود در رفع مشکلات حوزه جوانان تلاش کنند.

* پرداخت تسهیلات ازدواج تسهیل شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با بیان اینکه اهمیت تشکیل ستاد ساماندهی جوانان بر کسی پوشیده نیست، گفت: نیازهای جوانان باید به درستی شناسایی شده و برای رفع آن‌ها شرایط لازم را فراهم کرد که از مهم‌ترین این نیازها می‌توان به مسکن، ازدواج و اشتغال اشاره کرد.

شاهرخی خاطرنشان کرد: در حال حاضر افق خوبی برای اشتغال جوانان ترسیم شده که برای تحقق آن تمام دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کرده و تا زمان تحقق به این هدف مهم نباید دست از تلاش و کوشش برداریم.

وی مطرح کرد: امید است با تدابیر مسؤولان با تسهیل در دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج از این پس شاهد در صف ماندن زوجین برای دریافت این تسهیلات نباشیم زیرا این امر هم در ترغیب جوانان به تشکیل خانواده اثرگذار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ضمن تأکید بر لزوم برگزاری جلسات ستاد ساماندهی جوانان در شهرستان‌ها یادآور شد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع مشکلات حوزه جوانان کمر همت ببندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار