رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اجرای تعهد ۲۰ هزار هکتار آبیاری نوین با همکاری دستگاههای اجرایی امکان پذیر است.
کد خبر: ۳۴۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 11 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر متقی فرد در سی و یکمین جلسه ستاد آبیاری تحت فشار  استان که با حضور معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی برگزار شد اظهار کرد: بیشترین طرح های جهاد کشاورزی در بخش آب و خاک در حال مطالعه و اجراست و در سایر زیر بخشهای نیز پروژه هایی در راستای توسعه بیشتر بخش کشاورزی اجرایی می شود.

وی به نحوه تامین مالی طرح های  تمالک دارایی بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود : اسناد خزانه اسلامی پشتوانه بانکی و دولتی دارد و برای اجرای طرح های تملکی بخش کشاورزی اجرا می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : حداقل ۳۰ درصد طرح های بخش کشاورزی با پشتوانه اسناد خزانه ای اجرایی خواهد شد.

وی یاد آور شد: روند اجرای طرح های تملک دارایی بصورت اسناد خزانه انجام می شود.

متقی فرد تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانهای تابعه با همکاری و تعامل باید طرح های تملک دارایی را با تجربه جدید اسناد خزانه اجرایی کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه در حوزه نرم افزاری نیز باید شرایط برای اجرای طرح های کشاورزی مهیا شود گفت : با توجه به شتاب و سرعتی که برای اجرای طرح  وجود دارد باید نظارت و دقت بیشتری نیز برای اجرای طرح ها داشته باشیم.

متقی فرد خاطر نشان کرد: در راستای اقتصاد مقاومتی باید برای اجرای طرح های بخش کشاورزی از تمام توان نیروها، کارشناسان وامکانات موجود برای اجرای هر چه بهتر این طرح عظیم استفاده کرد.

وی تصریح کرد: با استفاده از شیوه نامه اجرایی آبیاری تحت فشار باید نسبت به مستند سازی و اجرای طرح های بخش کشاورزی اقدام کرد.

متقی فرد تاکید کرد: باید اقدامات انجام شده در بخش کشاورزی مستند سازی و اطلاع رسانی شود تا کشاورزان و بهره برداران دیگر نیز نسبت به اجرای طرح آبیاری نوین در باغات و مزارع ترغیب شوند.

متقی فرد اظهار داشت: شیوه اجرای این طرح باید به سمت پهنه ها، طرح تجمیع و یا مزارع رفت تا بتوان شاهد توسعه بیشتر بخش کشاورزی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار