به گزارش تابناک تبریز، با توجه به لغو مناظره دکتر شهرام دبیری رئیس و محمد حسین جعفری نایب رئیس سابق شورای شهر تبریز در هفته گذشته در دانشگاه پبام نور تبریز البته به دلایل نامعلوم، این هفته این مناظره برگزار شد البته بدون حضور دبیری!
کد خبر: ۳۴۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ 10 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، با توجه به لغو مناظره دکتر شهرام دبیری رئیس  و محمد حسین جعفری نایب رئیس سابق شورای شهر تبریز در هفته گذشته در دانشگاه پبام نور تبریز البته به دلایل نامعلوم، این هفته این مناظره برگزار شد البته بدون حضور دبیری!
 
جعفری در ابتدای این  این مراسم که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد گفت که با من نمی توانند مناظره کنند.
وی تاکید کرد که بایددر مقابل دعوت خود به مراسمات احترام بگذاریم و در مقابل آن مسئول هستیم و نباید از پاسخگویی ابابی داشته باشیم.
 
اقلیت شورا دراکثریت ادغام می شود

جعفری ابراز کرد، زمانی اعضای شورا به دو قسمت اکثریت و اقلیت تقسیم شده بود اما حالا اقلیت هم وجود ندارد و اکثریت حرف خود را به کرسی می نشاند.
 
نجفی بارای شکننده ای شهردار شد

عضو شورای شهر با اشاره به این که نجفی با 11رای موافق به عنوان شهردار انتخاب شد افزود، این تعداد رای شکننده است وبسیار ضعیف؛
 
ازشورای شهر 4نفر دستگیر شد اما ازشهرداری 50نفر اعم از فامیل،دفتر دار وحراست آقای شهردار دستگیر شدند.

برای استیضاح شهردار بیش از 4رای جمع نشد

وی افزود: برای استیضاح شهردار به جز بنده واقای امیرحقیان ودونفر از اعضای دیگر شورا افراد دیگری حاضر به امضای استیضاح نشدند.

پروزه ایتا 6میلیارد را با خود برد

جعفری متذکر شد،یک شرکت تهرانی درطرح ایتا آمد و6میلیارد برداشت وباخود برد وهنوز حقوق کارکنان این شرکت داده نشده است.
 
اعضای شورا وام 4درصدی گرفته اند

این عضو شورا با اشاره به این که برخی ازاعضای شورا وام 4درصدی گرفته اند خاطرنشان کرد،درکرمانشاه اعضای شورا وام 4درصد گرفتند وشورای این شهرمنحل شد اما در تبریز حتی نمی‌گذارند راجع آن صحبت کنیم.

وی اضافه کرد، اگرنتوانیم تحول ایجاد کنیم لااقل جلوی ضررها را باید بگیریم؛اگرپروژه باغلارباغی اجرا می‌شد 3هزارمیلیارد به شهرتبریز زیان وارد می‌شد که اجازه ندادیم اجرا شود.

نظارت، موضوع فراموش شده اکثریت

جعفری تصریح کرد،نظارت یکی از وظایف اصلی شورا است که قشر اکثریت شورا آن را فراموش کرده ولی ماهمچنان دراین راستا حرکت میکنیم.

دموکراسی در انتخابات دچار انحراف شده است

وی با اشاره به این که دموکراسی در بحث انتخابات دچار انحراف شده است اظهار داشت،کسانی که پول زیادی دارند وارد می شوند و پول های زیادی خرج می‌کنند ونتیجه هم می‌گیرند.

وی ادامه داد در خصوص حضور متناقض اعضای دستگیرشده و علی البدل درکنار هم درصحن علنی وزارت کشور و فرمانداری باید پاسخگو باشد.
 
جعفری درپایان گفت:امیدوارم یکسان سازی قراردادها کارگران وکارکنان شهرداری انتخاباتی نباشد و نخواهند ازاین موضوع سوء استفاده انتخاباتی کنند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار