مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت:به منظور رفع مشکلات و موانع اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان دوره ارزیابی طرح ها برای نمایندگان دستگاه های اجرایی در مرکز خدمات سرمایه گذاری برگزار می شود.
کد خبر: ۳۴۱۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹ 10 December 2016
به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، علی سایه میری در بیست و چهارمین نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری این استان اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات و موانع اجرای طرح های سرمایه گذاری در استان دوره ارزیابی طرح ها برای نمایندگان دستگاه های اجرایی در مرکز خدمات سرمایه گذاری برگزار می شود.
 
علی آخی زاد معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست گفت: با توجه به اعلام آمادگی کشور هلند برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان، سازمان جهاد کشاورزی باید مطالعات امکان سنجی و تکمیلی فرصت های سرمایه گذاری این بخش را به مرکز خدمات ارائه کند.
 
معاون سازمان جهاد کشاورزی ایلام نیز در خصوص فرصت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع آب در کشور و با هدف صرفه جویی در مصرف آب، اجرای طرح های گلخانه ای از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است.
 
همایون مظاهری افزود: با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های بخش کشاورزی استان در اجرای طرح های گلخانه ای به دلیل استفاده از دانش فنی و بازارهای خارجی، به دنبال جذب سرمایه گذار خارجی برای این بخش هستیم.
 
وی در خصوص طرح گلخانه آبدانان و مشکلات تامین آب این طرح گفت: زمین مورد نیاز این طرح به گستره 17 هکتار خریداری شده و آب مورد نیاز طرح نیز با هماهنگی های انجام شده در روزهای آینده تامین می شود.
 
در ادامه این نشست، کارشناسان به بحث و تبادل نظر در خصوص طرح های سرمایه گذاری در بخش های صنایع تبدیلی، دام و طیور و شیلات و طرح های دارای اولویت بخش کشاورزی همچون پرورش ماهی در قفس در دریاچه سدهای سیمره و دویرج، احداث کارخانه قند، مزرعه مرغ مادر گوشتی و تولید جوجه یک روزه پرداختند.
 
بیست و چهارمین نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان ایلام با حضور مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری استان برگزار شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار