استاندار ایلام گفت: طرح «شهر زائر» در شهرستان مهران اجرایی می شود.
کد خبر: ۳۴۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 10 December 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدرضا مروارید اظهار داشت: مرز مهران به عنوان مهمترین کانون تردد زائران اربعین در کشور شناخته می شود و برای رونق این مرز طرح های مختلفی در بحص زیرساختی و فرهنگی در حال اجراست.

وی بیان داشت: طرح شهر زائر با هدف جداسازی پایانه اربعین از پایانه فعلی انجام می گیرد و  کار مطالعه طرح جامع آن از سوی کارشناسان آغاز شده است.

استاندار ایلام گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیر ساخت های اربعین حسینی در شهرستان مهران مصوب شده است.

وی از چهار بانده کردن کل محور ایلام-مهران تا پایان امسال خبر داد و گفت: علاوه بر این دو هزار میلیارد ریال برای چهار بانده کردن جاده دهلران - اندیمشک اختصاص یافته است.

مروارید در خصوص دلایل انتخاب مهران از سوی اکثر زائران گفت: مهران به دلایلی از جمله نزدیکی به عتبات عالیات برای آنان جذابیت دارد و باید تلاش کنیم زیرساخت های مناسب را برای تردد آنان از مرز مهران مهیا کنیم.

استاندار ایلام در خصوص ایجاد بازارچه در مرز با عراق ابراز داشت: ایجاد چندین بازارچه در دست اقدام است و در تلاش هستیم با رایزنی با طرف عراقی، آنها را در سریعترین زمان ممکن دایر کنیم./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فاضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
لطفا برای اربعین 96 مرز چیلات دهلران رو راه اندازی کنید
بابک جابری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
باید شهرستان دهلران رو هم در دستور کار قرار بدید نه همش اسم مهران باشه
قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
یه کم از این اعتبارات تون هم بیارین اینور برا شهرستان دهلران خرخ کنین خوب نیست اخه زشته فقط هوای یک شهرستانو داشته باشین مثلا اگه شماها دارای چهار فرزند باشی آیا فقط به یکی از فرزندان خود همش بها میدن کاری به بقیه ندارین یعنی بینشون فرق میزارین شما الان دارین با شهرستان دهلران همین کارو میکنین و هیچ گونه رسیدگی بهش ندارین.
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
مرز چیلات رو افتتاح نکردن مسئولین که رئیس ستاد اربعین از باز گشای مرز خسروی و سومار برای سال اینده خبر داد که 50% مردم دیگه از اونجا تردد میکنن ولی اگه چیلات باز میشود تمامن به اسم مهران و دهلران ثبت میشد واسه استان ایلام سربلندی بود حالا هم دیر نشده همه چیز رو به اسم استان خودمون ختم کنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار