سرپرست انتظامي شهرستان ايلام با بيان اينکه با واحدهاي قلياني برخورد مي شود گفت:پليس بساط کساني که سلامتي مردم را به مخاطره بياندازد با حکم قانون جمع آوري مي کند.
کد خبر: ۳۴۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 09 December 2016
به گزارس تابناک ایلام؛سرهنگ "حميد فتاحي"   گفت: درپي گزارشات واصله مردمي ودر راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي ونيز مصوبات وزارت بهداشت مبني بر غيربهداشتي بودن وممنوعيت استعمال قليان در قهوه خانه هاي سنتي،پليس يک واحد صنفي قلياني غيرمجاز در شهر ايلام پلمپ وتجهيزات قلياني آنرا جمع آوري ودرمعيت مالک آن تحويل قانون نمود
 
وي تصريح کرد:متأسفانه اينگونه واحدها معمولا در اماکن پرت و نيمه متروکه که از وضعيت بسيار نامطلوب از نظر بهداشتي وامنيت عمومي برخوردار بوده در محلات مسکوني راه اندازي شده و به پاتوق افراد مسئله دار و محل جلسات خلافکاران تبديل ميشوند.
 
سرهنگ فتاحي در ادامه گفت: واحدهاي غيرمجاز قلياني سبب سلب آسايش وآرامش مردم در محلات مربوطه شده و ضريب امنيتي آنها را مورد تهديد قرار ميدهند که برخورد با اين واحدها و جمع آوري آنها در دستور کار پليس قرار  دارد.
 
سرپرست انتظامي شهرستان در پايان با تشکر از همکاري مردم گفت:لازمه ي برخورد با قانون شکنان ومخلان آرامش مردم، تعامل نزديک وصميمي شهروندان با پليس است لذا شايسته است شهروندان گرامي هرگونه مورد سوء امنيتي را از طريق تلفن 110 ويا با مراجعه حضوري به يکي از مقرهاي انتظامي  اطلاع دهند./م  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار