عضو شورای شهر بندرعباس گفت: منشور اخلاقی نصب شده در درب ادارات مختلف نباید تنها سمبلیک باشد بلکه باید همه اجزای آن سازمان به آن پای‌بند باشند.
کد خبر: ۳۴۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 08 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، کیانوش جهانبخش صبح امروز در نشست شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: در زمینه تکریم ارباب رجوع در برخی از ادارات، کوتاهی‌هایی را شاهدیم که باید اصلاح شود.
 
وی با بیان این که منشور اخلاقی نصب شده در درب ادارات و سازمان‌ها نباید صرفا جنبه سمبلیک و فرمایشی داشته باشد، افزود: نگاه برخی اندک از پرسنل ادارات به مردم با رگه‌هایی از تحقیر همراه است که باید با جدیت در برابر این وضعیت ایستاد.
 
عضو شورای شهر بندرعباس بر ضرورت تشکیل کمیته ویژه تکریم ارباب رجوع در استان به منظور صیانت از حقوق مردم در ادارات و دستگاه‌های مختلف تأکید کرد و ادامه داد: در برخی از ادارات نه فضای مناسبی برای ایستادن مردم به منظور پیگیری یک کار اداری وجود دارد و نه شرایط مطلوبی برای پاسخگویی به مردم؛ بنابراین انتظار می‌رود که مدیران دستگاه‌ها فرآیند پاسخگویی به ارباب‌رجوع را در ادارات خود تسهیل کنند.
 
جهانبخش گفت: به فرموده امام راحل و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ولی‌نعمت ما هستند و ما باید در هر شرایطی بهترین خدمت را به مردم ارائه دهیم و نباید با افرادی که به گرفتاری خورده و مشکلی در ادارات و دستگاه‌ها دارند، بی‌توجهی شده و یا کار آنها به فرداها موکول شود.
 
وی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: اگر به دنبال شادی پایدار در جامعه هستیم باید به مردم احترام گذاشته و برای آنان حرمت قائل شویم و بدانیم که نشاط در جامعه با رضایتمندی مردم بدست می‌آید.
 
عضو شورای شهر بندرعباس اضافه کرد: یکی از دستاوردهای شورای چهارم در طول دو سه ساله اخیر، زمینه‌سازی برای تکریم ارباب رجوع در فضای شورا بوده و این مهم را بارها در قالب‌های مختلف به بخش‌های مختلف شهرداری نیز متذکر شده‌ایم که باید امورات مردم در شهرداری تسهیل شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار