کارشناس بازرگانی یکی از شرکت کنندگان در ششمین نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی، گیاهی، ارگانیک و صنایع وابسته که تولید کننده کود سولفات آمونیوم پودری است، از تولید کود سولفات آمینیوم گرانولی تا دو هفته آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۴۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 07 December 2016
مریم مستکی، کارشناس بازرگانی یکی از شرکت کنندگان در ششمین نمایشگاه بین المللی محصولات و فناوری کشاورزی، گیاهی، ارگانیک و صنایع وابسته اظهار داشت:کوداوره در خاک های قلیایی شدید می تواند دردسر ساز شده و موجب افزایش بیشتر قلیائیت خاک و در نهایت شوری خاک شود.
 
 وی با بیان اینکه سولفات آمونیوم برای زمنیهای قلیایی شدید و شرایط خاکی باغات پسته  مناسب تر است، افزود: از انجا که  خاک مزارع به دلیل مصرف بیش از  اندازه کود اوره به شدت قلیایی  شده، کود سولفات آمینیوم  تولید این شرکت می تواند قلیاییت خاک اصلاح کند.
 
کارشناس بازرگانی این شرکت  کود سولفات آمونیوم  را بهترین جایگزین کود اوره دانست و افزود:هدر رفت و آبشویی کمتر  ازت کود سولفات آمونیوم نسبت به کود اوره، افزایش تحمل گیاه به کم آبی، اصلاح و کنترل PH، مناسب  بودن برای تولید کودهای ترکیبی از مزایای  کود آمونیوم نسبت به کود اوره است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار