از 19 دی‌ماه امسال صورت می‌گیرد
معاون آموزشی جامعه الزهرا(س) از آغاز ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) از ۱۹ دی‌ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۳۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱ 04 December 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام علیرضا حاجی‌زاده  در دومین روز نشست مشترک دو روزه جامعه الزهرا(س) و وزارت آموزش‌وپرورش با موضوع مشاوره و روانشناسی از دیدگاه آموزه‌های دینی که ظهر امروز در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: آشنایی مرکز آموزش‌وپرورش برای جذب نخبگان جامعه در صدر برنامه‌های این مرکز قرار دارد.

وی بابیان پیشرفت چشم‌گیر خواهران در عرصه‌های علمی افزود: حوزه‌ علمیه خواهران با داشتن ظرفیت‌های ویژه برای طلاب ایرانی و خارجی از مراکز پرافتخار در زمینه علمی و پژوهشی به‌حساب می‌آید که با معرفی درست آن می‌توانیم آن را به مرکز تجمع نخبگان کشور تبدیل کنیم.

حاجی‌زاده با تبیین سیاست‌های جامعه الزهرا(س) در راستای معرفی این مرکز بیان کرد: پیگیری سه هدف اصلی ، اصلاح ذهنیت جامعه،آگاهی خانواده‌ها و دانش آموزان و شناسایی استعدادهای ویژه سرلوحه کار این مرکز قرار دارد.

وی از آغاز ثبت‌نام خواهران طلبه از 19 دی‌ماه امسال خبر داد و گفت: پذیرش خواهران در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در غالب چندین طرح و برنامه انجام می‌گیرد که افراد علاقه‌مند می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه الزهرا(س) اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

معاون پژوهشی جامعه الزهرا(س) خاطرنشان کرد: آزمون پذیرش اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود که پس از گذراندن مرحله گزینش اسامی قبول‌شدگان نهایی اعلام خواهد شد .

حاجی‌زاده با اشاره به میزان واحدهای درسی تعیین‌شده برای مقاطع مختلف جامعه الزهرا(س) گفت: این مرکز از نظر علمی در سطح بالایی در آموزش عالی کشور قرار دارد و مدرک جامعه الزهرا(س) طبق مصوبه شورای عالی فرهنگی معادل نخواهد بود، افراد پس از قبولی و پذیرش باید در مقاطع کارشناسی 190  ، کارشناسی ارشد 90  واحد درسی و در مقطع دکترا 60 واحد درسی را بگذرانند.

معاون آموزشی جامعه الزهرا(س) با اشاره به فراهم‌سازی شرایط مناسب و رایگان  برای تحصیل بانوان گفت: تحصیل در این مرکز رایگان بوده و امکانات ارائه‌شده در سطح بالای استاندارد قرار دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار