کد خبر: ۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۲ 08 February 2015
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز شنبه در حاشیه افتتاح طرح تسطح لیزری اراضی روستای رحمت آباد زرقان گفت: این طرح در 500 هکتار با اعتبار 5800 میلیون ریال اعتبار که 800 میلیون ریال آن از طریق خودیاری مردمی بوده نیز انجام شده است .

علیرضا بیات پور افزود: دقت بسیار بالا،افزایش راندمان آبیاری در مزرعه،استفاده از تراکتورهای معمولی کشاورزی و سهولت اجرای عملیات کاشت داشت برداشت،افزایش تولید در واحد سطح و کل تولید،عدم کوبیده شدن و فشردن خاک،بالا رفتن کیفیت محصول،بالارفتن سرعت آبیاری،کاهش نیروی انسانی،کاهش هزینه تولید و حفظ اشتغال را از مزایای این طرح برشمرد.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه کاهش نزولات آسمانی،کاهش منابع زیرزمینی و تخریب سفره های زیر زمینی باعث خشکسالی در استان شده ادامه داد:ما از منابع زیر زمینی به درستی استفاده نکردیم و خشکسالی تنها به دلیل کاهش نزولات آسمانی نبوده است.

بیات پور در خصوص اینکه مدیریت در بخش کشاورزی و آبی از حیاتی ترین مدیریت ها در کشور می باشد اضافه کرد:در کشور ایران نباید به جای می رسیدیم که طرح نکاشت را اجرایی کنیم.

سرپرست فرمانداری شیراز خاطرنشان کرد:شهرداری ها موظف شده اند برای زیبایی در شهر از گونه های گیاهی استفاده کنند که آب کمتری لازم داشته باشند.

*** افتتاح دبیرستان دخترانه حجاب

سرپرست فرمانداری شیراز نیز در حاشیه افتتاح دبیرستان دخترانه هاجر در روستای بند امیر هم گفت:این مدرسه در شش کلاس با اعتبار 600 میلیون تومان اعتبار از محل نوسازی سال 92 بوده است.

بیات پور با اشاره به اینکه دانش آموزان سرمایه های اصلی کشور هستند اظهار داشت: کشور هرچند انرژی و برنامه صرف دانش آموزان کنند باز هم کم می باشد زیرا هرچند بنه علمی و جسمی آنها را تقویت کنند به نفع خو کشور می باشد.

وی افزود:امروز دشمن تهاجم فرهنگی را شروع کرده و برنامه های مختلفی را از طریق تکنولوژی های جدید ایجاد کرده تا فرهنگ اسلامی را از این کشور اسلامی دور کند.

سرپرست فرمانداری شیراز با اشاره به اینکه تا زمانی که این نظام به اصولش پایبد است جنگ به شکل های مختلف پایبند می باشد خاطرنشان کرد :در حال حاضر در کشور ما جنگ به صورت نامرئی می باشد و دشمن برنامه طولانی مدت می ریزد و به صورت موریانه عمل می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار